caaatooo Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Selger min SE K850i grunnet overgang til iPhone. Telefonen er ikke som ny, men er likevel i bra stand. Fungerer problemfritt etter at "barnesykdommene" på den ble utbedret. Bl.a. ble hele innmaten og touchdisplayet byttet. Telefonen er ca. 9 måneder gammel. Tror ikke den er bundet til noen operatør, men dersom den er det så er det isåfall til Telenor/Djuice. Pris: ???? Kom med bud! Interesserte kan sende PM eller ringe meg/sende SMS til tlf. 913 24 362. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripper87 Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 grønn ? mulig int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 grønn ? mulig int. Sort/svart med blå stripe rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripper87 Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 ok å sensorene funker bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 200kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Telefonen fungerte helt problemfritt helt frem til jeg kjøpte meg iPhone for ca. 1 1/2 måned siden, har ikke vært i bruk siden da. 200,- blir altfor lite, gidder ikke engang ta turen til postkontoret for de pengene Har muligens salg på den - budet står på 1200,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Har du solgt den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Har du solgt den? Har helt glemt av salget på den, siden Celia låner den for tiden Men den er fortsatt til salgs, altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Ser det ble spurt om den var grønn lenger opp her. Kan da svare at den er ikke å få som sort/grønn i Norge. (Det var ihvertfall ikke det for ett år siden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Da kan jeg avkrefte det ryktet. Grønn fikk man tidligere gjennom Telenor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Ok, ja da ble de da levert grønn etterhvert. Når jeg handlet min blå i fjor fikk jeg beskjed om at det ikke ble levert som grønn i Norge.. Men, da ble det forandret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 er høyeste bud 1200? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Dette er super mobil ! er ivertfall veldig fornølyd jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 er høyeste bud 1200? Det er igrunn ingen høyeste bud. Kjæresten min låner den nå som hennes tlf. er på reparasjon, men du kan få den for 1000,- når hun er ferdig med den om noen uker..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå