Gå til innhold

89' 325ix Touring - solgt

EirikL
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 388
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var felgene ankommet og satt på :D Må innrømme at det ble veldig riktig og jeg er kjempefornøyd. 7x15 BBS med et24 og 205/50-15. Synes de bygger perfekt ut i hjulbuen. Sporviddeøkningen er ikke helt etter boka, men jeg tror ærlig talt ikke jeg kommer til å bli stoppet på mistanke :wink: Hva synes folket?

q10rvyf8xnjbivcpy5vk.jpg

oytpxguj9ida5x7v5kj3.jpg

iby8h91qkplu237yqti9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! :D Liker nok disse bedre enn de andre felgene ja. BBS blir sjelden feil på E30, og dette ser meget bra ut. Flott at felgene bygger såpass ut syns jeg :)

Har du senterkopper som skal monteres? Har ikke det på mine jeg, men syns det ser nesten like bra ut fordi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fulgte med en senterkopp, men den var litt skeiv, så den gikk i søpla. Blir nok å kjøpe senterkopper etterhvert, selv om det ser litt tøft ut uten også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet lurer litt, for bilen står i en liten helling med brekket på. Men den er ikke så veldig lav fremme akkurat. På plan bakke ligger den omtrent vannrett. Vi får se hvordan det blir etter morgendagen, når Bilsteindemperne er montert. De virket en anelse kortere enn originalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig Bilsteindemperne fremme montert! Og fytti hel..... for en forskjell det var å kjøre bilen. Nå må jeg bare få balansert BBS felgene, for det rister litt i bilen enda. Hvis ikke det hjelper, må jeg vel lete etter årsaken andre steder. Er det noen store foringer etc. som kan gi vibrasjoner under kjøring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal lakke bremsekalipperne i en eller annen farge. Men bør jeg gå for sølv, sort, rød eller gul? Selv heller jeg litt mot gul, da jeg tror det kan bli en tøff kontrastfarge. Noen som har innspill på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var felgene ankommet og satt på :D Må innrømme at det ble veldig riktig og jeg er kjempefornøyd. 7x15 BBS med et24 og 205/50-15. Synes de bygger perfekt ut i hjulbuen. Sporviddeøkningen er ikke helt etter boka, men jeg tror ærlig talt ikke jeg kommer til å bli stoppet på mistanke :wink: Hva synes folket?

q10rvyf8xnjbivcpy5vk.jpg

oytpxguj9ida5x7v5kj3.jpg

iby8h91qkplu237yqti9.jpg

BBS er aldri feil på e 30 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, dekkene holder seg innenfor skjermanten, såvidt :) Eneste er at bilen er litt sær å kjøre med mye rattutslag i lav hastighet. Men hvis det viser seg at hjullagrene/endeledd tar kveld pga innpresset, så må jeg jo finne på noe. Et alternativ kan jo være å frese av senter av felgen ned til et30. Men den tid, den sorg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...