Gå til innhold

89' 325ix Touring - solgt

EirikL
 Share

Anbefalte innlegg

Tror dere faen ikke jeg fikk en punktering i dag! Heldigvis var det på et av dekkene som skulle byttes, men de kommer ikke før torsdag. Det negative er at rulleomkretsen på reservehjulet ikke passer med dimensjonen jeg kjører med nå. Det positive er at det siver sakte ut, så til småkjøring berger jeg meg kanskje med å fylle luft en gang om dagen.

Edit: der passerte jeg pinade 3000 innlegg. Huff, det går for mye tid her inne. Må ut og leke litt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 388
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til alle som har vurdert Hankook Ventus kan jeg herved anbefale dem! Har kjørt nå både på vått og tørt og kan med hjertet i halsen si at bilen har aldri vært så god å kjøre som nå.

Har byttet litt nyrer og blinklys fremme, siden forandring fryder. Etter at jeg fikk på originalfelger tenkte jeg at det kanskje passet bra med originale nyrer og hvite blinkers. Men hva passer best? Hvite eller sorte blinkers fremme?

sd9r1toy40mx9impgrql.jpg

up1rdsmsx9y319ulh0it.jpg

Har dessuten skaffet meg litt svensk lektyre om 325ix. Fikk kjøpt av en kar på QXL for 75kr. Tenkte det var litt morsomt å kunne legge med bilen den dagen den skal selges :wink:

23sbm0wimrqlr03xvuyd.jpg

k836tq5nz3ujw45yd81l.jpg

Det er nok en brosjyre som forhandlere hadde liggende som reklame for bilen da den kom på markedet. Uansett artig å ha. Tilstanden var også meget bra siden den har ligget i plastlomme siden den var ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du vet da at jeg er litt harry anlagt :lol: Det eneste som talte for sorte blinkers, er at de går litt i ett med fangerlisten og på den måten skaper en mer flytende linje. Men jeg heller litt mot at de hvite er penest, jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du vet da at jeg er litt harry anlagt :lol: Det eneste som talte for sorte blinkers, er at de går litt i ett med fangerlisten og på den måten skaper en mer flytende linje. Men jeg heller litt mot at de hvite er penest, jeg også.

Ja la merke til at de glidde fint inn med lista, men likte at de hvite skapte litt brytning :) Er selv også på leting etter litt brosjyrer til bilen min, da det er litt morsomt å ha liggende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var tråden din ja Eirik :D

har vært på utkikk etter tråden din men overså totalt at du hadde link til den i signaturen din :lol:

Fin e30 dette, bra den blir godt tatt vare på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin e30 dette, bra den blir godt tatt vare på :)

Jo, takk for det :) Bilen er i rimelig god teknisk stand, men den har veldig mye å hente på det kosmetiske. Den trenger en hellakkering + noen andre eksteriør- og interiørdeler for å bli helt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at det var litt morsomt å lese hva BMW selv hadde å si om bilen. Det er jo skryt opp og skryt i mente. Har jo skjønt at 325ix var en toppmodell i sin tid. Det er liksom ikke den mest potente bimmeren du kan kjøpe lenger, selv om den kostet nesten 430000kr i sin tid. Rart å se hvordan tiden har forandret seg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk brukt dagen til noe fornuftig, for en gangs skyld :wink: Bilen og felgene trengte en vask, så jeg rigget meg til på vaskeplassen og gjøv løs. Bilen driter vi i denne gangen, men forskjellen på felgene ble helt enorm. Avfetting og en liten malekost gjorde susen.

s3jpz97j95cdmh5roz3b.jpg

Den kosten trengte jeg for å komme til mellom eikene på felgene. Jævla pirkejobb, men så blir resultatet verdt det :D

skbmw729h8u2ayf9ptdx.jpg

gxxxn2jl6c9qdcdkujzv.jpg

9laxhz994qcgd0fzk2xl.jpg

t07avgdwxbec29sk2m7d.jpg

Det er enda litt skitt på felgene som ikke gikk av med denne børsten. Er det noen som har tips til hva jeg kan bruke for å fjerne limrester etter lodd, asfalt osv. som sitter litt ekstra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...