Gå til innhold

89' 325ix Touring - solgt

EirikL
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 388
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det, Jørgen. Fargen er Alpinweiss ll, men er blitt mer Lichtgelb 1 nede under dørlistene med årene :lol: Men det blir bra når jeg bare får gjort meg ferdig med den.

samme farge som jeg hadde deet :wink: Lichtgelb 1 faktisk :lol: Bra den er vekk å alpinahvit er på tur tilbake da..! Noe videre planer da? Ser du har vært litt negativ til senk pga ix og hjulstilling, er det veldig negativt om en ix blir senket??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste advarer mot senking pga vinkel drivakslingen får. Den trenger mye smørning og kan vistnok slite hull på mansjetten og dermed få sand og dritt inn som igjen ødelegger akslingen. Men noen har kjørt lenge med senk uten at noe har gått galt, så det har kanskje litt med kjørestil å gjøre. M-tech fjærene jeg har montert fremme skal jo senke 20mm i forhold til original, men jeg er litt usikker på akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen har et lokale med strøm der jeg kan låne litt gulvplass et par kvelder, hadde jeg blitt glad. Jeg trenger en plass å stå for rubbing og polering av bilen, men har ikke tilgang på slikt selv. Jeg betaler selvfølgelig for bruk av strøm og hjelper til hvis noen skulle trenge et ekstra sett hender mtp mekking i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest to tråder her om foliering av bil, har jeg begynt å leke med tanken på å gjøre det samme med min gamle holk :) Skal sjekke priser og mengde som trengs for å gjøre bilen lekker igjen. Hvis noen har forslag til farge, er det bare å skrike ut. Eller skrive det inn i tråden.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest to tråder her om foliering av bil, har jeg begynt å leke med tanken på å gjøre det samme med min gamle holk :) Skal sjekke priser og mengde som trengs for å gjøre bilen lekker igjen. Hvis noen har forslag til farge, er det bare å skrike ut. Eller skrive det inn i tråden.... :lol:

ROSA! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, rosa? Da hadde fruen blitt glad :wink: Det peneste blir sikkert å beholde den hvit, men jeg kunne tenkt meg å prøve en annen farge siden det er snakk om folie. Skal den lakkeres en gang, blir det i originalfargen. Men hvis jeg forsøker meg med folie, har jeg begynt å leke med tanken på enten knallrød, mattsvart eller noe tilnærmet estorilblå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...