Gå til innhold

89' 325ix Touring - solgt

EirikL
 Share

Anbefalte innlegg

Grattis med nybil Erik :)

Kult med IX å greier :) Blir morsomt i vinter :D

Btw: gikk det greit igår eller? :wink:

Beste komedien som er laget på mange år. kongefilm :D

Har forresten begynt å lure litt på enten Riegerleppe eller IS-leppe pluss sorte nyrer på nybilen. Har også lyst på AC Schnitzer pakken fra GS, men vi får se hvor mye jeg orker å bruke på denne bilen...

hehe, ja, flira så æ datt av stol`n æ..

å daten gikk bra å ;) hehe :D

kjøp leppe du! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 388
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Begynner å helle mot å montere IS-leppe siden resten av bilen er helt original. Har kjøpt avfetting, lakkrens og bumpershine, så nå skal vi se om det kanskje vil glinse litt av en gammel traver :lol: Hva er egentlig best å bruke for å tørke av lakkrensen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skulle trodd at det fantes en hvit bil under alt støvet som lå utpå? Oppdaget først nå hvor inn i granskauen skitten bilen var. Er enda mye som ikke gikk av med svamp, men det er typen insekter og annen dritt som sitter litt for godt fast. Går det bra å bruke en insektsvamp på lakkerte flater? Eller er det noen som har noen triks for å fjerne slik inngrodd dritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe IS-leppe, sorte nyrer og hvite blinkers til støtfangeren. MEN, er jævlig usikker på om jeg samtidig skal kjøpe lyktelister? Hva tror folket om det? Vil jo bli slik i fronten. Synes det blir tøft :wink:

7ovx5atdtkz2iwl88mhx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, der var den, ja. Tror det kan bli bra siden det blir så stor kontrast mellom grill og lyktesenkern. Hadde jo vært helmax med sorte DE, men har ikke penger til det nå. Får M-tech fjærer i posten en av dagene og er spent på om framfjærene passer slik at jeg får den litt lavere fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har satt opp en liten ønskeliste for bilen. Vil holde den så original som mulig, men enkelte ting må man se gjennom fingrene med :lol:

- IS-leppe

- Sportsstoler i stoff

- Ny girkule med lys + mansjett (Montert)

- Aluminiumsringer rundt instrumentene (Montert)

- Bilsteindempere rundt om (montert)

Ingen kjempedyre modifiseringer, men vi får se hva lommeboka sier etterhvert. Pri 1 er uansett å få den i tilnærmet strøken tekniske stand før det kosmentiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da var begge bærebroene og lenkearmene fremme byttet og endelig kan jeg kjøre over en hump uten å grue meg på forhånd. Var nesten som å få en ny bil :D

Fikk forresten J. Hofstad til å kjøre en diagnose på motoren i går kveld fordi bilen nesten ble umulig å starte nå når temperaturen har falt under null. Og den kom opp med en mengde feilkoder på motorstyringen. Syntes det var litt merkelig ettersom den ble byttet i april. Det viste seg at tomsingene på verkstedet ikke hadde slette de gamle feilkodene da enheten ble byttet :evil: Så her fikk jeg jo forklaringen på det sinnsyke bensinforbruket. Har i tillegg skiftet til 98 oktan på tanken siden jeg fikk høre at det skulle være bedre for m20-motoren enn 95 oktan.

Så i dag tidlig startet bilen som en lek og malte som en tiger 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyktesenkere, nei. : )

98, bra, motorstyringen er justert inn for dette på M20; ) hehe, overraskelser på diagnose kan noen ganger være en lite hyggelig opplevelse, din virket noe mer hyggelig da du faktisk oppdaget at det var gamle feilkoder : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Klarer ikke å bestemme meg helt for hvilken felgdimensjon jeg skal gå for til sommeren. Forsøker å selge OZ felgene til fordel for nye, men vingler mellom originale 15' BBS og en eller annen pen 17 tommer. Det er tydeligvis litt begrenset utvalg til ix, så hvis noen har gode forslag å komme med, blir de mottat med takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...