Gå til innhold

89' 325ix Touring - solgt

EirikL
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 388
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har begynt å sikle litt på disse felgene på ebay. Tror de hadde gjort seg på stasjonsvogna mi. Prisen er ikke så ille heller. Problemet er bare at de har 5mm for lav innpress, men har sendt mail til foretaket med spørsmål om de finnes med annen innpress.

jchui4lnqwa2c9b3dbte.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, de felgene har jeg snakket med ham om. Men de finnes ikke i annen innpress, så de vil stikke utenfor skjermkanten med ganske god margin. Jeg kjører med 7x15 et24 i dag og det går akkurat. Så 7,5 med et25 blir for grovt, dessverre. Det var egentlig litt irriterende, for det er dritfine felger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Den 31.oktober pakket jeg fruen og en pose smågodt i bilen og kjørte til Røros for å spise lunsj og ta en kopp kaffe. Jeg hadde aldri vært der før og hadde hørt at det skulle være en fin, liten by. Jeg må si at jeg ikke ble skuffet på turen, for maken til landskap er det lenge siden jeg har sett. Det er litt blanding av diverse fine motiver vi fant på veien, i tillegg til en viss person som blir tatt på fersken med neven i godteposen :lol: Og til slutt to knalltøffe bensinpumper jeg fant langs veien :wink:

tqzvezuv0k3w4lyivldv.jpg

p8imd1x7gh5gaq00g71t.jpg

18i5rlyx3o31tf200kue.jpg

rnnfdlyeg2z57z9re2s7.jpg

keik7gxd8r0rkhgbu3gp.jpg

btbtkaqu2rh9cy67l6d8.jpg

xlu0tnc33b9878jaxtsf.jpg

qnii5cxqu5982dwk5aiw.jpg

tra5qb7jfpxgrzl85r9b.jpg

cfe27eh6j9uju38swmb0.jpg

0o2gjbpv9rh7ffdfr3nd.jpg

5px0du0b7ic5azl4al8d.jpg

Og etterpå måtte bilen ha en grundig vask. Den så mildt sagt jævlig ut etter timene på veien.

0mse45i4af3s39tqrfa8.jpg

59wh1mljhvpmsgk61lv0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...