EirikL Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Sattan, bilen ble lekker med de rustne stålfelgene på igjen. Har virkelig savnet den elegante designen MÅ ha nye felger snart, før jeg får øyekatarr av å se på bilen slik den er nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Gikk fra 17 alu til rustne 14 stål på IXen min. NOE nedtur ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Hehe, ikke sant. Totalinntrykket går rett i dass Men nå har jeg i det minste fått tak i colakork felger til bilen. Så da blir det litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Det ble ikke stort bedre med de nye felgene, gitt To av dem måtte rettes, så de gies bort ved henting i bytte mot en hundrelapp til noen som kan rette dem selv. Letingen min fortsetter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Har begynt å sikle litt på disse felgene på ebay. Tror de hadde gjort seg på stasjonsvogna mi. Prisen er ikke så ille heller. Problemet er bare at de har 5mm for lav innpress, men har sendt mail til foretaket med spørsmål om de finnes med annen innpress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Sjekk ut zenk.no også da:) Han selger noen fine rs-kopier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Fant ikke noe der som RS-kopier. Har du kanskje en link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... r16L291960 Det beste er egentlig å sende han en mail.. bestilling@partsandretards.com Han kaller seg Polardego på de fleste forumet. bl.a her.. Virker iallefall veldig seriøs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... r16L291960 Det beste er egentlig å sende han en mail.. bestilling@partsandretards.com Han kaller seg Polardego på de fleste forumet. bl.a her.. Virker iallefall veldig seriøs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 5mm for lavt innpress, dvs ET42? Hadde 7x17 ET 30 på min. Passa perfekt i forhold til hjulbue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Aha, de felgene har jeg snakket med ham om. Men de finnes ikke i annen innpress, så de vil stikke utenfor skjermkanten med ganske god margin. Jeg kjører med 7x15 et24 i dag og det går akkurat. Så 7,5 med et25 blir for grovt, dessverre. Det var egentlig litt irriterende, for det er dritfine felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Felgene på ebay er 7x15 med et20, så de er noen millimeter feil på innpress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30IX Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Felgene på ebay er 7x15 med et20, så de er noen millimeter feil på innpress. Jeg har mine 16" sommerdekk/felger som jeg skal kvitte meg med, samt de orginale (14"?) til IX min til overs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Hvilke 14" er det snakk om? Colakork eller BBS? Jeg er nok primært ute etter 15" til sommerfelger. 16" er kun aktuelt dersom det er snakk om Alpina, Hartge eller BBS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 Den 31.oktober pakket jeg fruen og en pose smågodt i bilen og kjørte til Røros for å spise lunsj og ta en kopp kaffe. Jeg hadde aldri vært der før og hadde hørt at det skulle være en fin, liten by. Jeg må si at jeg ikke ble skuffet på turen, for maken til landskap er det lenge siden jeg har sett. Det er litt blanding av diverse fine motiver vi fant på veien, i tillegg til en viss person som blir tatt på fersken med neven i godteposen Og til slutt to knalltøffe bensinpumper jeg fant langs veien Og etterpå måtte bilen ha en grundig vask. Den så mildt sagt jævlig ut etter timene på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå