Gå til innhold

89' 325ix Touring - solgt

EirikL
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 388
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det kan se ut som den annonserte oppgraderingen går fløyten. Det var snakk om et originalt AC Schnitzer ratt til E30. Men fyren som skulle selge finner ikke senteret til rattet og uten den er det ganske verdiløst. Jeg krysser fingre, tær, armer og ben og håper det dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det ratt! Senteret er kommet til rette, så nå gleder jeg meg mer til nyåret enn til jul :lol:

For de som vet hvor Steinberget er, kan jeg fortelle at etter å ha tatt bakkestart midt i bakken i ettermiddag, bestemte jeg meg for aldri å selge ix'en! Fyren bak meg var kanskje ikke like fornøyd, men høyreregel er høyreregel :evillol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det ratt! Senteret er kommet til rette, så nå gleder jeg meg mer til nyåret enn til jul :lol:

Vi avventer i spenning :)

For de som vet hvor Steinberget er, kan jeg fortelle at etter å ha tatt bakkestart midt i bakken i ettermiddag, bestemte jeg meg for aldri å selge ix'en! Fyren bak meg var kanskje ikke like fornøyd, men høyreregel er høyreregel :evillol:

Var i Trondheim i går (tirsdag) med 520'n på julegavehandel, og merket på føret innover fra Verdal at 525ix hadde vært tingen :P

Nå hjelper det vel ikke med slitte piggfri heller da men det var såpeglatt fra Verdal til like før Stjørdal.

Møtte btw to bimmere like ved Jula på lade, en svart(?) e34 touring med full m-tech og en e60 med m-tech. Nice :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Fikk endelig byttet termostat og vannpumpe på bilen i går. Hofstad og jeg stod ute i nesten fem timer før vi fikk luftet såpass at temperaturen stabiliterte seg. Det må luftes litt til, men gnikkelydene fra motoren er borte. Lageret på vannpumpa var helt gåen og jeg ville ikke være forbauset dersom ingen av disse delene har vært byttet siden bilen var ny. Så dårlig var de faktisk! Nå skal det byttes pakning på innsuget og lenkearmer på stabstaget bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenk tanken på en sort is-leppe, ja. Tror det kan bli akkurat så diskret stilig som jeg liker det :)
Da får du bare følge med i tråden min. Blir kansje til at jeg bytter m-techen min i ei svart is-leppe til helga. Så da får vi se hvordan det ser ut. Kan vere den bli lakkert hvit også vist jeg ikke liker det :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg for å selge gobilen. Håper å starte klargjøringen så raskt som mulig, slik at den kan være tilgjengelig i løpet av en liten måneds tid. Litt detaljer som må fikses før jeg vil selge. Hvis noen er interessert er det bare å ta kontakt på Pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...