EirikL Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Takk for det Du får følge med hvis bilen kommer for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Jeg håper å ha på plass en pen interiøroppgradering i løpet av kort tid Bilder kommer forhåpentligvis ganske snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Jeg håper å ha på plass en pen interiøroppgradering i løpet av kort tid Bilder kommer forhåpentligvis ganske snart. Grættis! Blir spennende med interiør=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 Det kan se ut som den annonserte oppgraderingen går fløyten. Det var snakk om et originalt AC Schnitzer ratt til E30. Men fyren som skulle selge finner ikke senteret til rattet og uten den er det ganske verdiløst. Jeg krysser fingre, tær, armer og ben og håper det dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 Dette er rattet jeg snakker om. Dersom noen tilfeldigvis skulle vite om et slikt senter, vær så snill og rop ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Da blir det ratt! Senteret er kommet til rette, så nå gleder jeg meg mer til nyåret enn til jul For de som vet hvor Steinberget er, kan jeg fortelle at etter å ha tatt bakkestart midt i bakken i ettermiddag, bestemte jeg meg for aldri å selge ix'en! Fyren bak meg var kanskje ikke like fornøyd, men høyreregel er høyreregel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Da blir det ratt! Senteret er kommet til rette, så nå gleder jeg meg mer til nyåret enn til jul Vi avventer i spenning For de som vet hvor Steinberget er, kan jeg fortelle at etter å ha tatt bakkestart midt i bakken i ettermiddag, bestemte jeg meg for aldri å selge ix'en! Fyren bak meg var kanskje ikke like fornøyd, men høyreregel er høyreregel Var i Trondheim i går (tirsdag) med 520'n på julegavehandel, og merket på føret innover fra Verdal at 525ix hadde vært tingen Nå hjelper det vel ikke med slitte piggfri heller da men det var såpeglatt fra Verdal til like før Stjørdal. Møtte btw to bimmere like ved Jula på lade, en svart(?) e34 touring med full m-tech og en e60 med m-tech. Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Fikk endelig byttet termostat og vannpumpe på bilen i går. Hofstad og jeg stod ute i nesten fem timer før vi fikk luftet såpass at temperaturen stabiliterte seg. Det må luftes litt til, men gnikkelydene fra motoren er borte. Lageret på vannpumpa var helt gåen og jeg ville ikke være forbauset dersom ingen av disse delene har vært byttet siden bilen var ny. Så dårlig var de faktisk! Nå skal det byttes pakning på innsuget og lenkearmer på stabstaget bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Bra du holder den ved like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Nydelig ix som har komt i rette hender ser jeg. Hadde blit perfekt med is leppe, kansje i sort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Har tenk tanken på en sort is-leppe, ja. Tror det kan bli akkurat så diskret stilig som jeg liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Bra du holder den ved like He-He Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Har tenk tanken på en sort is-leppe, ja. Tror det kan bli akkurat så diskret stilig som jeg liker det Da får du bare følge med i tråden min. Blir kansje til at jeg bytter m-techen min i ei svart is-leppe til helga. Så da får vi se hvordan det ser ut. Kan vere den bli lakkert hvit også vist jeg ikke liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Da har jeg bestemt meg for å selge gobilen. Håper å starte klargjøringen så raskt som mulig, slik at den kan være tilgjengelig i løpet av en liten måneds tid. Litt detaljer som må fikses før jeg vil selge. Hvis noen er interessert er det bare å ta kontakt på Pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Hei Eirik! Du kan ikke selge ennå! Jeg har for mange biler allerede. Trodde du skulle ha denne en stund jeg Håper iallefall denne bilen kommer i gode hender! Hvorfor skal du selge forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå