EirikL Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Du kan jo bare kjøpe bilen og lagre den til du får litt færre kjøretøy Det er en ren økonomisk avgjørelse jeg har tatt. Trenger en bil som drikker litt mindre drivstoff da jeg har planer om å kjøre litt til sommeren. Har fått lyst på E46 318d touring, men jeg må nok drive litt overtaling på hjemmebane for å få bruke så mye penger på innkjøp av ny bil akkurat nå. Vi får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Lagre ja? Hehe! Ja det hadde jeg fått lov til av dama!!!! Hun hadde sagt kommer ikke til å skje! Har allerde en e36 som hun krasja i des 2008 lagra i en garasje itillegg til de 2 andre. Hun er allerede dritlei pengebruken min på caben. Kjøpte nettopp windshot til den nette sum av 2500,- bare for å kjøre over 80 kmt hehe! Skal kjøpe nye felger og til denne i 18", så økonomien er trang for tiden. Er ikke lett med disse bilen nå som bensinen nærmer seg 13tallet heller hehe! Nok ot, håper virkelig at denne bilen får et godt hjem Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Glade i bensin de famle IXene ja. Med min gassfot var gjennomsnittet over 1,5 på en tank. Men alt er tilgitt når man hører en M20 på 6000rpm. Herlig lyd og skikkelig morsomt drag i de motorene Blir ikke 318d litt vel fornuftig? En 320d koster da ikke stort mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 Jeg har bestemt meg for at en E46 i såfall skal være en facelift, så da blir 320d en god del dyrere. I tillegg til at turboen vistnok skal holde mye lenger på en 318d pga effektuttaket. Jeg skal ha en bil som ikke koster noe særlig i vedlikehold. Men jeg har kanskje blitt litt vel fornuftig i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Da er bilen lagt ut for salg. Jeg kommer helt sikkert til å angre på det etterpå, men jeg håper å kunne kjøpe meg en pen E30 igjen en gang senere http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=21018535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Fin og oversiktlig annonse, og bra med bilder Lykke til meg salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Takk for det. Jeg håper det ikke drar ut i langdrag, da jeg kanskje har funnet en god erstatning allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Lykke til med salg Det er nok lettere å overtale sin kvinnelige halvdel enn du tror. Lån deg en E46 og ta henne med på en kjøretur(Hun kan gjerne få kjøre) Så ser hun raskt at det er en helt annen verden. Samtidig kan jeg vel faktisk garantere deg at hvis jeg ser bort ifra mine påkostninger med hardtop, windshot osv så har vel bilutgiftene mine sunket etter jeg kjøpte ny bil, selv om sparebank1 trekker sin del 1 gang i måneden. Bilen er så mye mindre slitt slik at det (bank i bordet) Bare er å vri om nøkkelen og kjøre. Liker også bilvalget ditt da E46 318d facelift er et fornuftig og pent bilvalg Har på følelsen at det er Touring du kikker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Det blir nok ikke E46 denne gangen. Det går mye penger til oppussing av hjemmet, så jeg havner nok på en E36 igjen. Skal kikke på en 318tds touring enten i morgen eller mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Lykke til med salget og valget av ny bil! IXn er den beste bilen jeg har hatt. Aldri noe tull, morsom å kjøre og kom seg frem overalt. Det samme kan ikke sies om den skamsenka skildpadden jeg kjører nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Hehe, skilpadde du liksom Men jeg har en følelse av at dette kan bli en vanskelig bil å selge. Det har ikke vært en eneste henvendelse enda, så jeg må nok bare ha is i magen. Blir den ikke solgt, havner den på i låve/garasje oppe i Tromsø og renovert fullstendig når jeg får råd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 Da har bilen fått ny toppdekselpakning og nye pakninger på innsuget. Har skiftet pakning mellom luftfilterboks og LMM og fått på noen klips og litt småtterier som har manglet en stund. Jeg tror motoren har dratt falskluft fra innsug og toppdeksel en stund, for pakningene begge plasser var så stive at de knakk når de ble tatt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 Jeg frister med noen interiørbilder tatt i dag etter en liten shining Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Da var bilen solgt Håper den har havnet i gode hender og får flere gode år på veien. Nå blir jeg å trampe rundt i en Golf tdi en stund, men jeg håper å få råd til en ny entusiastbil etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Gratulere med salg, selv om det alltid er litt vedmodig når bilen man har brukt mye tid på/i forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå