635csi Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Gratulerer med bra valg av felger! Compomotive MO5 er lekkert. Har hvite sånne i 7x17 selv. Venter spent på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Pen og original bil, slik det skal være Liker planene dine, og ting begynner jo å gå fremover nå Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Takk for det Fikk montert bare framdekkene i dag. Stålfelgene mine har rustet dønn fast bak! Fikk en liten prøvetur og det sporet noe inn i helvette Men har veldig mange slitne foringer i forstillingen, så det kan kanskje være noe av grunnen. Jeg håper det i hvertfall. Blir nok å sende en liten ordre til Koed en av dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Takk for det Fikk montert bare framdekkene i dag. Stålfelgene mine har rustet dønn fast bak! Fikk en liten prøvetur og det sporet noe inn i helvette Men har veldig mange slitne foringer i forstillingen, så det kan kanskje være noe av grunnen. Jeg håper det i hvertfall. Blir nok å sende en liten ordre til Koed en av dagene. Det kan være slakke foringer osv, men det kan også være at dekkene som står på er dårlige/gamle. Min sporet noe sinnsykt med de gamle dekkene selvom de ikke var slitt osv, men de hadde stått på siden bilen var ny, så begynte jo å bli noen år Liker i allefall planene dine og bilen din, så du får ha lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Da var nyfelgene på bilen. Skal ta skikkelige bilder så snart jeg har funnet en god location her i Trondheim. I mellomtiden legger jeg ut tre teasere tatt i vaskehall i dag Hvis noen har gode forslag til steder å ta bilder, mottar jeg det med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Se her ja, blei pent med de felgene der Må ta noen helhets bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Det kommer ettehvert, men går faktisk å lurer på å kjøpe andre felger. Sliter med å få sentrert dem pga boltsirkel 4x98. Skal få sjekket balanseringen så snart som mulig, men har forhørt meg om et sett med 18" med 215/35. Kan bli ganske bøs det også Hehe, mitt innlegg nr 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Da var felgene solgt og letingen etter nye startet. Så hvis noen har selv eller vet om noen som skal selge, er det bare å skrike ut. Helst 17", men pene, tidsriktige 15 eller 16" vurderes også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Den ser veldig fin ut på bildene du la ut av den! Blir godt å se den med skikkelige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Veldig pen bil! Vil ha HS-skilt på bilen min jeg og (som er fra lillehammer) Satser på at finn no fine felger å ha på, ligg jo masse til salgs .... Kanskje noe alpina? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Har trålet Finn, Blocket, Autodb og Autopower opp og i mente. De jeg finner som jeg synes passer, koster enten for mye eller så er innpresset helt feil Fikk nye lenkearmer til framvigna i dag fra Koed. Håper disse varer lenger enn de forrige (5,5 mnd ). Hvis ikke tror jeg det blir å hente fra Meyle eller noen andre som selger forsterkede forstillingsdeler til E30. I tillegg skal det byttes bensinfilter, vifte- og servoreim og slitasjevarsler fremme. Så har litt å puske med i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 blocket var det jeg fisket opp rs'ene mine fra. Trodde ikke mine egne øyne. Bare å ha tålmodighet det, så dukker det opp noen grombiter etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Skal kikke på disse i morgen. Tror kanskje det kan bli en fin kontrast med hvit bil. Noen som har tanker om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Tror det kan bli bra... Har tenkt tanken på svart senter selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Likte at det ikke var blanksvart i senter, slik som "alle" andre svarte felger er. Synes det ser mye råere ut og sammen med en mattsvart Infinityleppe tror jeg det blir, for å sitere Torek, sheriff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå