Gå til innhold

89' 325ix Touring - solgt

EirikL
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 388
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det :) Fikk montert bare framdekkene i dag. Stålfelgene mine har rustet dønn fast bak! Fikk en liten prøvetur og det sporet noe inn i helvette :shock: Men har veldig mange slitne foringer i forstillingen, så det kan kanskje være noe av grunnen. Jeg håper det i hvertfall. Blir nok å sende en liten ordre til Koed en av dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Fikk montert bare framdekkene i dag. Stålfelgene mine har rustet dønn fast bak! Fikk en liten prøvetur og det sporet noe inn i helvette :shock: Men har veldig mange slitne foringer i forstillingen, så det kan kanskje være noe av grunnen. Jeg håper det i hvertfall. Blir nok å sende en liten ordre til Koed en av dagene.

Det kan være slakke foringer osv, men det kan også være at dekkene som står på er dårlige/gamle. Min sporet noe sinnsykt med de gamle dekkene selvom de ikke var slitt osv, men de hadde stått på siden bilen var ny, så begynte jo å bli noen år :P Liker i allefall planene dine og bilen din, så du får ha lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var nyfelgene på bilen. Skal ta skikkelige bilder så snart jeg har funnet en god location her i Trondheim. I mellomtiden legger jeg ut tre teasere tatt i vaskehall i dag :wink: Hvis noen har gode forslag til steder å ta bilder, mottar jeg det med takk.

ocyn2h8rtibpah86v2h9.jpg

sl28ipgw5dtnkud178fp.jpg

dv62wkxduyjodwweg4h2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Det kommer ettehvert, men går faktisk å lurer på å kjøpe andre felger. Sliter med å få sentrert dem pga boltsirkel 4x98. Skal få sjekket balanseringen så snart som mulig, men har forhørt meg om et sett med 18" med 215/35. Kan bli ganske bøs det også 8)

Hehe, mitt innlegg nr 2000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var felgene solgt og letingen etter nye startet. Så hvis noen har selv eller vet om noen som skal selge, er det bare å skrike ut. Helst 17", men pene, tidsriktige 15 eller 16" vurderes også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trålet Finn, Blocket, Autodb og Autopower opp og i mente. De jeg finner som jeg synes passer, koster enten for mye eller så er innpresset helt feil :?

Fikk nye lenkearmer til framvigna i dag fra Koed. Håper disse varer lenger enn de forrige (5,5 mnd :lol: ). Hvis ikke tror jeg det blir å hente fra Meyle eller noen andre som selger forsterkede forstillingsdeler til E30. I tillegg skal det byttes bensinfilter, vifte- og servoreim og slitasjevarsler fremme. Så har litt å puske med i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte at det ikke var blanksvart i senter, slik som "alle" andre svarte felger er. Synes det ser mye råere ut og sammen med en mattsvart Infinityleppe tror jeg det blir, for å sitere Torek, sheriff 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...