EirikL Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Da kan jeg endelig slå meg til ro en stund med nye sommerfelger Valget falt på et sett med Akuma Pluto Black i 7x17 med et40. Dekkene er 205/40-17 Kenda Kaiser og foreløpig er jeg godt fornøyd med dem. Rimelig lite støy og helt uten sporing, så langt i hvertfall. De trenger litt shine på kanten, men det blir kosejobbing på en godværsdag. Her i Trondheim snødde det faen meg da jeg kom hjem fra prøveturen Blider på bilen kommer når uværet er over, dvs nærmere sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 Solen skinner i Trondheim og det er sikkert mange grader ute. Fant ut at det var på tide med en liten motorvask og rullet meg nedover til vaskeplassen i borettslaget. Brukte organisk avfetting kjøpt på OBS Bygg, gammel oppvaskbørste og hageslangen. Funket som fjell Det som gjenstår nå er litt bumpershine på plastdelene for å få den siste finishen. Sikkert mange som har gått grundigere til verks enn meg, men hadde ikke mer tid denne gangen. Legger ut noen "før og etter"-bilder. Kom gjerne med tips hvis det er noe jeg kan gjøre anderledes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 ikke får og være frekk men:P når e før og når e etter, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Jeg lurte på det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 1.-før 2.-etter 3.-før 4.-etter 5-før 6.-etter 7.-før 8.-etter 9.-etter Stemmer ikke det? Såg vertfall slik ut... Er ikke så lett å få fram skitten på bildene helder da... Ser bedre ut en det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Forskjell på å vaske motor og polere plastdeksler Syns det ble bra jeg Når kommer bilder med nye felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Det kommer bilder med nyfelgene når jeg bare finner en bra plass å ta bildene Og til dere som ikke var sikker på før og etter; ikke for å være frekk, men hvis man ikke klarer å se forskjell, er det nok på tide med et besøk til optiker Men det var i hvertfall en som var våken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 skal ikke så mye til for at det ser litt bedre ut nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Fikk ordnet med nye emblemer til felgene i dag. En liten, men viktig detalj som jeg synes bør være på plass Så plutselig nå hvor trist det så ut uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Ble bra med emblem ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 ble jo som ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 ble jo som ny bil Som sagt, så er sånne småting viktig for helheten. Nå mangler det bare en rik onkel som kan sponse hellakkering på meg! Noen som har masse penger de trenger å investere i et skabbete, lite prosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Farge du tenker på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Det blir samme fargen, Alpinweiss ll. Dørkarmer og motorrom er såpass bra at det kun blir snakk om utvendig sprøyting når den tid kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Det blir samme fargen, Alpinweiss ll. Dørkarmer og motorrom er såpass bra at det kun blir snakk om utvendig sprøyting når den tid kommer.Okey, ja synst det er tøft med hvit e30 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå