Gå til innhold

89' 325ix Touring - solgt

EirikL
 Share

Anbefalte innlegg

Da kan jeg endelig slå meg til ro en stund med nye sommerfelger :wink: Valget falt på et sett med Akuma Pluto Black i 7x17 med et40.

pb533ih6ndemuz3xx7qo.jpg

Dekkene er 205/40-17 Kenda Kaiser og foreløpig er jeg godt fornøyd med dem. Rimelig lite støy og helt uten sporing, så langt i hvertfall. De trenger litt shine på kanten, men det blir kosejobbing på en godværsdag. Her i Trondheim snødde det faen meg da jeg kom hjem fra prøveturen :shock: Blider på bilen kommer når uværet er over, dvs nærmere sommeren :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 388
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Solen skinner i Trondheim og det er sikkert mange grader ute. Fant ut at det var på tide med en liten motorvask og rullet meg nedover til vaskeplassen i borettslaget. Brukte organisk avfetting kjøpt på OBS Bygg, gammel oppvaskbørste og hageslangen. Funket som fjell :D Det som gjenstår nå er litt bumpershine på plastdelene for å få den siste finishen. Sikkert mange som har gått grundigere til verks enn meg, men hadde ikke mer tid denne gangen. Legger ut noen "før og etter"-bilder. Kom gjerne med tips hvis det er noe jeg kan gjøre anderledes!

nglmg5a8hy8pbiejte1y.jpg

xw9ow31o1ibsqole6fh9.jpg

ceheap9rr52fkadiq65k.jpg

jv00vcaje6drx7xkz706.jpg

jo0aroozudm3zihc11au.jpg

tuoahnu5kk8z5lj1wr04.jpg

qnkn440izap46s5lj0o6.jpg

qjp0bgqi2my62oyfublk.jpg

ozx9x36h2gzn6t6hs3qh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer bilder med nyfelgene når jeg bare finner en bra plass å ta bildene :D Og til dere som ikke var sikker på før og etter; ikke for å være frekk, men hvis man ikke klarer å se forskjell, er det nok på tide med et besøk til optiker :wink: Men det var i hvertfall en som var våken :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble jo som ny bil :-)

:evillol:

Som sagt, så er sånne småting viktig for helheten. Nå mangler det bare en rik onkel som kan sponse hellakkering på meg! Noen som har masse penger de trenger å investere i et skabbete, lite prosjekt? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...