Mexos Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Hehe, sitter jo ute å kjører så hører alle slike lyder ekstra godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 Husker det fra de første turene jeg hadde i gammelbilen før jeg ble vant til alle lydene man ellers ikke hører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Lurer litt på å gjøre et forsøk med lett hjemmesoting med klarlakk av baklys og frontblinkers. Dette har jeg ikke gjort før, så hvis noen har tips å komme med tips Skulle det bli helt forferdelig kan det vel fjernes etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 funker fint det... få en lakkplass til å blande en boks med klarlakk med ca 20 % sort oppi, så har ud en ekstra boks med klarlakk på lur i tillegg... det jeg har gjort på mine lykter... funker fint som fjell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Takk for tipset. Jeg har kjøpt separat sort lyktelakk og klarlakk, type Torshov. Men hvis det ikke kan brukes, skal jeg prøve ut den løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 funker sikkert den løsningen din også... hehe... hvis alt går galt, bland sort matt med klarlakk, mal det på, matt forsiktig og kjør på med klarlakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Skal få tak i et annet sett med baklykter som jeg kan ha som prøvekaniner. Så slipper jeg å ødelegge et sett med 100 % feilfrie baklykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Har brukt Torshov-lakk ved flere anledninger, og den funker greit den ja. Lite tips til frontblinkersene; lakkèr på innsiden. Da vises det ikke utenpå at de er lakkerte. Jeg hadde trøbbel med å skaffe meg sorte frontblinkers på min bil, så jeg kjøpte hvite og lakkerte et meget tynt strøk på innsiden. Ingen som kan gjette at de ikke er sorte fra fabrikk uten at de vet det fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Genialt trekk med blinkerne. Det hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Genialt trekk med blinkerne. Det hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt kommer an på hvor mørk du skal ha det jeg måtte ta på utsia hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Da var det bestilt Bilstein B6 til gobilen Satser på å få byttet både dempere, topplager bak, bensinslanger, bensinfilter, viskosekopling og lenkearmer bak i løpet av helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Da var nye dempere i hus. Tror dette kan gjøre underverker for kjøreegenskapene på gammelhunden. Men får ikke montert før neste helg. Drar til Oslo på Black Sabbath på onsdag, så jeg får ha noe å glede meg til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Det der blir nok en deilig oppgradering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Det viste seg at GS ikke har sendt med meg bumperstoppere til demperne, så jeg håper de har åpent i morgen så jeg får hentet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Har fått montert nye dempere bak, men foran var det en helt annen vise. Mutteren som fester demperen i dempertårnet var helt kondemnert på venstresiden. Så jeg må til med varme og greier for å få den av Men det positive er at jeg fikk konstatert at det ikke finnes et fnugg av rust rundt hjulhus og demperfester i bakvognen Merket at bilen ble noe stivere på hekken etter byttet, så det skal bli en fryd å få byttet fremme også! Her en noen bilder fra gårsdagen. Det ble litt friskere med gule Bilstein enn grå, umerkede høkkertdempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå