Gå til innhold

89' 325ix Touring - solgt

EirikL
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 388
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Lurer litt på å gjøre et forsøk med lett hjemmesoting med klarlakk av baklys og frontblinkers. Dette har jeg ikke gjort før, så hvis noen har tips å komme med tips :wink: Skulle det bli helt forferdelig kan det vel fjernes etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Torshov-lakk ved flere anledninger, og den funker greit den ja. Lite tips til frontblinkersene; lakkèr på innsiden. Da vises det ikke utenpå at de er lakkerte. Jeg hadde trøbbel med å skaffe meg sorte frontblinkers på min bil, så jeg kjøpte hvite og lakkerte et meget tynt strøk på innsiden. Ingen som kan gjette at de ikke er sorte fra fabrikk uten at de vet det fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det bestilt Bilstein B6 til gobilen :D Satser på å få byttet både dempere, topplager bak, bensinslanger, bensinfilter, viskosekopling og lenkearmer bak i løpet av helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var nye dempere i hus. Tror dette kan gjøre underverker for kjøreegenskapene på gammelhunden. Men får ikke montert før neste helg. Drar til Oslo på Black Sabbath på onsdag, så jeg får ha noe å glede meg til :)

csd7hh4h3ovluyafauug.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har fått montert nye dempere bak, men foran var det en helt annen vise. Mutteren som fester demperen i dempertårnet var helt kondemnert på venstresiden. Så jeg må til med varme og greier for å få den av :evil: Men det positive er at jeg fikk konstatert at det ikke finnes et fnugg av rust rundt hjulhus og demperfester i bakvognen :) Merket at bilen ble noe stivere på hekken etter byttet, så det skal bli en fryd å få byttet fremme også! Her en noen bilder fra gårsdagen. Det ble litt friskere med gule Bilstein enn grå, umerkede høkkertdempere.

nj8wo5rfd2mc02hfm2cm.jpg

lsytmvuv23vr70s5iupx.jpg

f7wldaacnikg7k7ewvmn.jpg

gr3i7wk77kqi624xcinb.jpgezuhvf3zuv5qmu1rgn33.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...