Lightning Skrevet August 23, 2009 Forfatter Skrevet August 23, 2009 En tur på treff med Oppdal gatebil Den røde caben er bilen til JonasD her på forumet. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... &start=540
JonasD Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 Bilen din var jo mye penere enn jeg hadde trodd! Interiøret var jo mer som strøkent for å være 20 år gammel! Du må ha lykke til videre, med eventuell turbobygging!
Lightning Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Sliter med felg valg jeg. Har ikke lyst til å valse. Vet mange har varierende hell med dette. Fikk inn et tips om disse felgene.
Lightning Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2009 Fytte rakkern, fins d mang useriøse dekk og felg forhandlere her i Trondheim........ Kommer med spørsmål om pris på felger. Men det er jo faen meg ingen som kan gi meg pris engang. Latterlig. Må vell importer selv....
EirikL Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 Kan jeg foreslå 17" ESM for deg? Kommer til å bli dritfett på cabben http://cgi.ebay.com/ebaymotors/17-Wheel ... ccessories
Lightning Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 Heisann Eirik. Mottar alle forslag med takk. Blir nok Keskin.Hvis jeg klarer å skaffe dem. Ikke enkelt d. Liker ikke så alt for mye eiker.
Lightning Skrevet November 20, 2009 Forfatter Skrevet November 20, 2009 Bynt så vitt med turboen. Endelig.
JonasD Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Dette blir bra! Hva er specsa på turbokittet?
Lightning Skrevet November 20, 2009 Forfatter Skrevet November 20, 2009 Håper det. Men fyttikatta. Dårlig passform på derre kina varan. Kjøpt turbo kittet på e-bay. Spent å så koss det hold.
Frode D Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Kjøpte keskin felger av Styling-Tech selv. Var litt leveringstid, men var Ok priser
Lightning Skrevet November 22, 2009 Forfatter Skrevet November 22, 2009 Frode D skrev: Kjøpte keskin felger av Styling-Tech selv. Var litt leveringstid, men var Ok priser Da er Keskin felgene bestilt. Skal bli artig å se om dem klarer å skaffe dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå