Gå til innhold

slett!!

sv90
 Share

Anbefalte innlegg

Superbeetle: hehe har nok ikke mer en 40:/ kunne ikke låne mer i banken på lærlinge lønn=( og siden jeg hadde bare del kasko på bilen min så er jeg godt i minus allerede... du kjenner ikke noen som har en sleten coupe stående da? har det meste av deler.. (uheldig treff gjorde min ramme skjeiv:/)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superbeetle: hehe har nok ikke mer en 40:/ kunne ikke låne mer i banken på lærlinge lønn=( og siden jeg hadde bare del kasko på bilen min så er jeg godt i minus allerede... du kjenner ikke noen som har en sleten coupe stående da? har det meste av deler.. (uheldig treff gjorde min ramme skjeiv:/)

hmm..skal undersøke litt. Burde jo være mulig å finne.

Hvordan er det reglene ang rammebytte? Altså hvis du hadde hatt et svensk karosseri som du kunne fått registrert uten avgifter pga at du har en kondemnert :?: bil fra før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..skal undersøke litt. Burde jo være mulig å finne.

Hvordan er det reglene ang rammebytte? Altså hvis du hadde hatt et svensk karosseri som du kunne fått registrert uten avgifter pga at du har en kondemnert :?: bil fra før..

Tror det bare er verksted som kan utføre den jobben, pga at det er bare et verksted som kan kjøpe en kondemnert bil. (Er ikke helt sikker på det)

Vet heller ikke alle smådetaljer rundt det men det går i hovedsak på at de ser på det som at en bil er 4 deler.

Motor, gir, bakstilling og forstilling!

Dersom du skal foreta et rammebytte, må du bytte 3 av 4 deler.

Jeg hadde en 328 en gang der girkasse, bakstilling og forstilling var byttet over til min bil fra den kondemnerte.

Motor var samme som alltid hadde stått i bilen.

Dette var gjort av verksted, og alle deler måtte dokumenteres at de var byttet, selv om begge bilene var 95 mod 328i...

Det sto i vognkortet: "karosseribytte gjort i 2004, nytt understellnr******osv er merket på dempertårn"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ja.. mulig.. jeg jobber på jæger i bergen som oppretter har ikke hørt noe om noe sånn.. men det er meget mulig:) men grunnet til jeg jakter på ett karosseri er at jeg gid ikke gå uten bil og har ikke tid til og rette bilen men det er fult mulig..

kostet ca 20 tusen i nye deler så det er ikke så gale men har ikke tid da er det like lett og kjøpe en bil til xD:P heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...