///FredriK.S Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Ble kjempe bra forran av bilen, men likte ikke helt baklyktene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Kan legge ut fler bilder når jeg får på plass spoiler'n. Måtte ta av frontspoiler'n igjen, for å lakke den på nytt! I sollys ble den nesten helt ferrari-rød. Blir desverre litt dårlig med jobbing på bilen om dagen, pågrunn av annen jobb! Også er det ikke det mest fristende været å stå ute å jobbe i for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Da har jeg fått montert simons effektanlegg også Var hos svendsen eksos igår. Så nå er det blitt ordentlig godlyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Ah, flott bil med selveste godfargen, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 Da har det skjedd en god del siden sist! Har fått lakka kanalskjørtene og bakfanger'n helt ned. Har fått montert på bakrutesenker, M-5 speil, sortelinse tåkelykter, spoiler, aerodynamik fronten er på igjen. Fått meg et nytt ratt, kommer fra en 535, satt på m-tech pedalsett, og fått meg en ny pioneer spiller! Så etter en liten vask idag, måtte jeg ut å knipse noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Dette så bedre ut! Fy flate som du har penger a!? jeg har knapt nok rå til spacere og fjærer så sommerskoene kommer på snart, og du drøsser på med fanger, lykter og stasj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 hehe.. ja, må jo bruke litt penger når man først har BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Kjeda meg litt istad, så jeg tok noen bilder igjen Og synes dette ble ganske stilig. Fiksa litt i photoshop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Er det noen som vet hvordan man fjerner avstemmingen i tråden? Jeg har bestemt meg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markn Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 fin bil Liker det du har gjort. Skal så skaffe meg en 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Da har jeg fått montert simons effektanlegg også Var hos svendsen eksos igår. Så nå er det blitt ordentlig godlyd Dette ble jo et bra resultatt;) Beklager får litt OT,Men hvordan er prisen hos svendsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Måtte vel ut med 6900 for hele anlegget og jobben. Sjekka en del rundt og dette var ingen gæren pris. Bare anlegget i seg selv kom vel på rundt 5-6000 tusen de fleste steder, også ca. 1500 for jobben! Er meget fornøyd med lyden og utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 bilen ser strøken ut, hvor mye måtte du betale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 bilen ser strøken ut, hvor mye måtte du betale? Takk skal du ha Måtte ut med i overkant av 30 tusen. En veldig grei pris synes jeg. Også har det jo blitt noen kroner på diverse i etterkant da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Den var skikkelig pen. Kledde m6 felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå