Werther Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Dere er så norske at det er helt fælt. Åh nei, mangfold er en farlig ting. Her gjemmer vi oss heller i en sølvfarget stv.... Hvorfor ikke komme dere ut og bruke energien deres på noe annet enn å drite ut andre folk.
Dr_S Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Er det denne? Bare i evo2 utgave? Ja....han tror vel han er på rett spor
Dr_S Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Dere er så norske at det er helt fælt. Åh nei, mangfold er en farlig ting. Her gjemmer vi oss heller i en sølvfarget stv....Hvorfor ikke komme dere ut og bruke energien deres på noe annet enn å drite ut andre folk. Mangfold er en ting, direkte styggedom er noe annet. Den bilen kunne like gjerne vært nedbrent...
336mik Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Hver sin smak ja,men dette er litt vel mye mangfold for min del. Dette er et fritt land,og man kan mene og ytre hva man vil.
hauken Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Dere er så norske at det er helt fælt. Åh nei, mangfold er en farlig ting. Her gjemmer vi oss heller i en sølvfarget stv....Hvorfor ikke komme dere ut og bruke energien deres på noe annet enn å drite ut andre folk. helt enig med deg....bmw folk kan være vanskelige å ha med å gjøre...
foo Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Dere er så norske at det er helt fælt. Åh nei, mangfold er en farlig ting. Her gjemmer vi oss heller i en sølvfarget stv....Hvorfor ikke komme dere ut og bruke energien deres på noe annet enn å drite ut andre folk. Er litt enig med deg. Alt for mange tråder på forumet som bare slenger dritt og ikke er konstruktive. Det skal være takhøyde og man må kunne ha forskjellig smak. Når man legger ut bilde med reg-nummer og alt så er jo det direkte mobbing Når det er sagt så vil jeg si at de som velger å "bygge om" bilen sin på denne måten, og forandre den såpass mye fra sitt orginale utseende, må regne med reaksjoner fra folk som liker BMW som en BMW
B3KK15 Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Produsenten av Fast and The Furious ringte. Han vil ha tilbake spoilerne sine.
hauken Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Produsenten av Fast and The Furious ringte.Han vil ha tilbake spoilerne sine. beste idag...
Ballder Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Dere er så norske at det er helt fælt. Åh nei, mangfold er en farlig ting. Her gjemmer vi oss heller i en sølvfarget stv....Hvorfor ikke komme dere ut og bruke energien deres på noe annet enn å drite ut andre folk.
D.C.V Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Dere er så norske at det er helt fælt. Åh nei, mangfold er en farlig ting. Her gjemmer vi oss heller i en sølvfarget stv....Hvorfor ikke komme dere ut og bruke energien deres på noe annet enn å drite ut andre folk. kan tildels vere enig med deg, men selv om bilen er en død ting saa syns jeg synd paa den...
Lex-Talionis Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 fått på chroma spinners så hadde den jo vært fullkommen da
BreitBau Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Dere er så norske at det er helt fælt. Åh nei, mangfold er en farlig ting. Her gjemmer vi oss heller i en sølvfarget stv....Hvorfor ikke komme dere ut og bruke energien deres på noe annet enn å drite ut andre folk. helt enig med deg....bmw folk kan være vanskelige å ha med å gjøre... TROR du Bmw folk er vanskeligere enn andre type folk? Jeg har ingen problemer med å innrømme at en Audi eller en Mercedes eller en ssang young er fin om der ER fine.. Har ingen problemer med å innrømme at enkelte bilmerker kanskje har ett eller flere punkt de er bedre på enn Bmw.. Men når folk som viser så til de GRADER mangel på smak briefer rundt i noe de tror er UBERkult.. Da er ikke jeg redd for å si ifra.. M-tech er kjedelig og originalpolizei er trangsynte.. Men det får da være MÅTE på hva folk skal slenge på en bil.. Ærlig talt.. Han behøver da ikke får noe ris for "arbeidet" sitt, men han trenger faen ikke noe ros heller.. Og han får i mitt tilfelle høre min rette mening.. Hadde jeg møtt han hadde jeg baksnakka han så det holdt så han får være glad jeg tørr å være ærlig over ett forum.. Kall meg feig men jeg ønsker i få folk til å grine rett foran meg.. Om han heller griner litt på puta hjemme hos mor etter å ha lest en ekkel kommentar på bimmers.no får så heller være.. Jeg velger å tro at dette kanskje får han til å tenke litt.. Ærlig talt.. Sånn styling passer ikke på en Supra engang.. Og bruke energien MIN på noe annet enn å sitte her å kritisere folk? Jeg sitter mer i garasjen enn hva du gjør tenker jeg, og bilen min er 98% strøken i ALLE ledd.. Likevel sitter jeg til stadighet i garasjen og bruker energien min på oljeskift, bremsevæskeskift, detaljering av kalippere o.l., polering.. Osv.. De siste prosentene jeg har av min energi gjør jeg akkurat hva jeg vil med..
BreitBau Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Oki, tok vel kanskje i litt.. Men syns det blir for dumt å være bedreviter i dette tilfeller.. Når du stikker frem huet ditt på denne måten kan du seriøst ikke forvente annet enn reaksjoner.. Tåler du ikke negative så bør du kanskje holde bilen original.. Mobbing er ett seriøst samfunnsproblem, å bringe DET ordet frem i denne sammenhengen blir bare for dumt.. Mobbing er for ting du ikke kan noe for.. Øra stikker ut, feit, dum, skalla, skeiv nese osv... Ærlig talt..
BMWentusiasten Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 M-tech er kjedelig og originalpolizei er trangsynte.. Men det får da være MÅTE på hva folk skal slenge på en bil.. Ærlig talt.. Han behøver da ikke får noe ris for "arbeidet" sitt, men han trenger faen ikke noe ros heller.. Og han får i mitt tilfelle høre min rette mening.. Hadde jeg møtt han hadde jeg baksnakka han så det holdt så han får være glad jeg tørr å være ærlig over ett forum.. Kall meg feig men jeg ønsker i få folk til å grine rett foran meg.. Om han heller griner litt på puta hjemme hos mor etter å ha lest en ekkel kommentar på bimmers.no får så heller være.. Jeg velger å tro at dette kanskje får han til å tenke litt.. Ærlig talt.. Sånn styling passer ikke på en Supra engang.. Og bruke energien MIN på noe annet enn å sitte her å kritisere folk? Jeg sitter mer i garasjen enn hva du gjør tenker jeg, og bilen min er 98% strøken i ALLE ledd.. Likevel sitter jeg til stadighet i garasjen og bruker energien min på oljeskift, bremsevæskeskift, detaljering av kalippere o.l., polering.. Osv.. De siste prosentene jeg har av min energi gjør jeg akkurat hva jeg vil med.. Oki, tok vel kanskje i litt.. Men syns det blir for dumt å være bedreviter i dette tilfeller.. Når du stikker frem huet ditt på denne måten kan du seriøst ikke forvente annet enn reaksjoner.. Tåler du ikke negative så bør du kanskje holde bilen original.. Mobbing er ett seriøst samfunnsproblem, å bringe DET ordet frem i denne sammenhengen blir bare for dumt.. Mobbing er for ting du ikke kan noe for.. Øra stikker ut, feit, dum, skalla, skeiv nese osv... Ærlig talt.. Ikke alt som hang på greip her nei... lukter litt trangsynthet hos forfatter... for å ikke å nevne en trangsynt definisjon av "mobbing".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå