Dirty Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 haha fett. skremte livsjitten ut av unkel i 328n, men da var det noe låsing på 2 og endel breisladder inn i bildet. får hørt det vær gang det er noe famile greie
Martins Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 haha den der var jo konge bra da pappa har enda ikkje vert med verken i 328en eller m3en til broderen en "er farlig" er bare svare en får av han hehe han sko sett den filmen hehe
-Roger- Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 hehe, jeg tok mutter'n med i 2,8 kompressoren som jeg hadde... Men hun fikk ikke ut et ord. Før etterpå.... Anyway, faren i denne videoen hørtes ut som Raymond i "Alle ellsker Raymond"
Wolfeh Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 Gromt. Må nesten få gjort det samme med noen i familien min en gang Men først, skaffe meg en liggnende bil
Lars89 Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Anyway, faren i denne videoen hørtes ut som Raymond i "Alle ellsker Raymond" Haha! Så utrolig bra! Stemmen, holdninga... Var som å høre Ray selv! Husker jeg klarte å skremme vettet av pappa i en 316 i vinter, stakkaren hadde ikke opplevd en skikkelig sladd på 20 år!
RoaldJ Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 hahah... han hadde en skeptisk/redd men alikevell en adrenalin-aktig latter. eller "stolt" latter av hva sønnen har om man kan si det slik
MGR Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 haha.. genialt! høres litt ut som han er stolt av bilen til sønnen:p men samtidig redd.. " this car is,,, SON OF A BITCH"haha..
336mik Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Familien min er bilfolk alle sammen,så de er nok ikke så lette å skremme,men svigermor derimot:D Og hu pleier og skryte av at hu liker fart og spenning også. Skal nok lure hu med en tur på isbane jeg.
oddis Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Familien min er bilfolk alle sammen,så de er nok ikke så lette å skremme,men svigermor derimot:DOg hu pleier og skryte av at hu liker fart og spenning også. Skal nok lure hu med en tur på isbane jeg. Haha, jeg stiller opp med kamera Blir nok en slager på storskjerm under familieslektstreff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå