E30Frelst Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 God dag! Jeg lufter interessen for min exclusive E30! Nydelig 100% original 320iA Coupe med isblå farge, (Gletcher Blau) lav km stand, dokumentert s.hefte, har utstyr som check control, el vinduer, speil, takluke. lakkerte fangere, ingen bulker eller skader. 5 stk. orignale 14 BBS på vinterhjul, piggfri dekk. 17 toms TSW kyalami er helt ubrukte. M-sportskinnratt, 5 trins sportslig automat kasse som er en fryd , eid av BMW entusiast, ekstremt velholdt og fremstår som "ny"! Vennligst PM (private message) meg for mer informasjon, dette er en bil som burde sees da bildene ikke gir det rette inntrykk. Bilen har full service historikk, gått 75 500km HELT orginal! Kan leveres med et 40/40 Senkesett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deerepower Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 pris`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Ligger på autodb til 45k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Pris ukjent, bud mottas.. Han skulle kvitte seg med bilen, jeg hadde penger på handa. Bud noteres, får jeg ikke det jeg vil ha selger jeg ikke! Så enkelt er det ; ) Muligheten for og finne en slik bil til i norge vil jeg gjerne vite av, for da kjøper jeg like godt den og.. Men dete er et sjeldent eksemplar, tro meg.. Mr. Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Hva er dette for noe tullball ?... Bilen ser utvilsomt kjempefin ut, men du vet hva du ikke selger bilen for og da kan du like godt komme med en prisantydning. Hvis du er usikker beregner du prisen ut fra hva du ikke selger bilen for og legger til 10-20000 kroner... så har du noe å prute med. Det blir ganske enkelt for dumt med et "bingo" salgsforum. Når dette er nevnt er jeg meget interessert i en bil som den aktuelle, men kun hvis jeg først får en prisantydning av deg... så vet jeg hva jeg har å forholde meg til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Jeg fant en annonse med denne bilen, på autodb.no hvor den lå til 45000kr. Er dette en gammel annonse det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Det er en gammel anonnse ja.. Kom med bud! Minstepris er 50 000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Det er en gammel anonnse ja..Kom med bud! Minstepris er 50 000.- Hva er det som gjør at den har steget ipris da? -Hylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Dette var bedre, men salgspsykologi er åpenbart ikke din sterke side. Du skriver at bilen har en 5-trinns automatgearkasse... er den original ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Hele bilen er orginal ! Aldri vært skrudd på andre steder enn verksted. Etter det jeg har registrert, er det 5 trinns kasse ?! Men det er jeg neimen ikke sikker på du! Jeg finner forhåpentligvis ut det av fredag/lørdag hvis det er bra vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Noen vaskebilder. døm bilen selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Ser det er prøveskilt på bilen. Er den registert? Er denne ny i Norge, eller er den importert? Eierhistorikk? Vaskebilder er bra, men husk å tørke den etterpå. Da slipper du skjolder på lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Ja tenk deg for 20 år siden så alle E30 ene sånn ut ,vi sikla på dem og tenkte hvordan skaffe penger til en sånn...............den der får jeg aldri råd til sa di fleste.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KenB Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Vi sikkler jo etter dem enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg