Gå til innhold

Strøken E30 320i 1990 Modell

E30Frelst
 Share

Anbefalte innlegg

God dag!

Jeg lufter interessen for min exclusive E30!

Nydelig 100% original 320iA Coupe med isblå farge, (Gletcher Blau) lav km stand, dokumentert s.hefte, har utstyr som check control, el vinduer, speil, takluke. lakkerte fangere, ingen bulker eller skader. 5 stk. orignale 14 BBS på vinterhjul, piggfri dekk. 17 toms TSW kyalami er helt ubrukte. M-sportskinnratt, 5 trins sportslig automat kasse som er en fryd , eid av BMW entusiast, ekstremt velholdt og fremstår som "ny"!

Vennligst PM (private message) meg for mer informasjon, dette er en bil som burde sees da bildene ikke gir det rette inntrykk.

Bilen har full service historikk, gått 75 500km

HELT orginal!

Kan leveres med et 40/40 Senkesett.

uipphpq175ih5r4r5ovv.jpg

8rhhvycrjj3z86ms1ard.jpg

gxu12z0tjwzewehcjp9q.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris ukjent, bud mottas..

Han skulle kvitte seg med bilen, jeg hadde penger på handa.

Bud noteres, får jeg ikke det jeg vil ha selger jeg ikke!

Så enkelt er det ; )

Muligheten for og finne en slik bil til i norge vil jeg gjerne vite av, for da kjøper jeg like godt den og..

Men dete er et sjeldent eksemplar, tro meg..

Mr. Falck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette for noe tullball ?... Bilen ser utvilsomt kjempefin ut, men du vet hva du ikke selger bilen for og da kan du like godt komme med en prisantydning. Hvis du er usikker beregner du prisen ut fra hva du ikke selger bilen for og legger til 10-20000 kroner... så har du noe å prute med. Det blir ganske enkelt for dumt med et "bingo" salgsforum. Når dette er nevnt er jeg

meget interessert i en bil som den aktuelle, men kun hvis jeg først får en prisantydning av deg... så vet jeg hva jeg har å forholde meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...