Fredrik Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Vi sikkler jo etter dem enda.. Ja... bilen er meget pen slik den fremstår på bildene. Det er faktisk litt merkelig å se denne bilen iom. at den fremstår som min 1987 E30 320i gjorde i 1988. Jeg er interessert i bilen, men hvorfor har den prøveskilter (skal bilen f.eks ha en EU-kontroll før skiltene kan settes på igjen) og hvordan kan man evt. få prøvekjørt bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Gamle eier leverte inn skiltene grunnet han skulle ha den på vinterlagring, noe som nye eieren også snart har tenkt til Og den er vannvittig STRØKEN.. Har vel gått 75.000km Som svar på noen av spørsmålene her Edit: Litt feilinformert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Ser det er prøveskilt på bilen. Er den registert?Er denne ny i Norge, eller er den importert? Eierhistorikk? Vaskebilder er bra, men husk å tørke den etterpå. Da slipper du skjolder på lakken. Det var prøveskilt akkurat den helga, skiltene hentes i morgen da gamle eier får levert del 2 av vognkortet ! Den er registrert årsavgift, veiavgift er betalt. Denne er ny i tyskland uten blinklys i forskjermer. Importert i i senere tid, eksakt årstall har jeg ikke spurt om. I tyskland veit ikke hvor mange eiere den han hatt, men i norge 1 entusiast før meg. hadde akkurat spruta på vann da jeg var ferdig og vaske, gikk over med pusseskinn etterpå, ingen problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Takk for svar Anders : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg