Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med at vinduet i førerdøra mi hopper ut av sporet sitt. Det er generellt tungt å sveive når man kommer ca 15 cm ned og lavere, og etter ca 25-30 cm så går det ut av skinna i forkant av døra (ikke den skinna som fester ruta i vindusheisen, men den som ruta glir opp og ned i) :( Har byttet x antall klips til vindusheisen da disse nekker jevn og trutt. Ikke noen komplisert operasjon, men det begynner å bli et stort irritasjonsmoment :evil:

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Skrevet

Har du slakke i heisen? Sleit med at min hoppet ut i bakkant, da var det slakke i vindusheisen min pga en sliten glider. Bak på det staget du kan justere heisen med står det en glider gjemt. Denne var utslitt hos meg og jeg hadde derfor slakke i den arma.

Skrevet
Mulig mulig... Men det er jo ikke så lett å smøre listene inni døra da.

Kommer jo litt an på hva som går tregt. Men jeg syntes det pleier å hjelpe med litt white grease el.l på skinnene etc inne i dørtrekket. Samt silikonspray på føringene langs ruten

Skrevet

Hmmm, heisen virker sånn noenlunde tight og fin den men når ruta hopper ut så må den i ganske godt spenn for at jeg skal få den på plass igjen. Tror nok det er hovedgrunnen til at den er tung å sveive (burde vel ha tenkt på det før :oops: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...