Gå til innhold

Photoshoot av E36 og E30 M3 - OPPDATERT S.4 (7/10)

Ad|oS
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble litt jobb i photoshop på disse bildene, og med litt mye justeringer av fargene pga motlys gjorde at bildene ble litt kornete. Prøvde litt forskjellig versjoner av E30'n i fart med ulike "glorier", men likte egentlig ganske bra at den var såpass kraftig. Fullt fokus på bilen :D Fikk frem litt mer fart i bildet i tillegg synes jeg

Første gang jeg har prøvd på kjørebilder, og det var ikke så lett å finne riktige innstillinger. Med litt treg lukkertid og stiv bil er det jo nesten umulig å holde kamera nok i ro til å få et klart bilde :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene av bilen som er oppstilt er faktisk tatt med en Sigma 70-200 2,8. Sondre stakk av med 24-70'n, så måtte ta det som var igjen etterpå hehe

Det som er gjort i photoshop er stort sett å få de mørke områdene litt lysere samt å få frem fargene litt bedre. Glorien lager jeg ved å mørklegge områdene rundt med "pensel" i PS.

Disaster:

Det er "stjerna" som eier E36'n

Stjerna:

Du skal få bildene i full kvalitet på mail etterhvert. Skal bare se om det er noen flere som er brukenes. Sender deg heller noen få bra enn veldig mange dårlige. Kanskje ta en photoshoot til, med en litt bedre location...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...