Ad|oS Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Fant ut jeg kunne legge ut bildene fra photoshooten vi hadde etter bimmerstreffet i går i en egen tråd. Ikke så mange, men plukket ut et par greie... Håper dere liker dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Fungerer bra det du har tenkt på de to første.. Fine farger! Av e30 skulle jeg ønske du hadde tonet ned den sorte glorien, og kanskje kjørt litt oppskarping? Anyways, veldig fine bilder med stor undeholdningverdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Poorno!! Utrolig råe bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Tøft med bilder i fart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Meget bra bilder!! Moro å se noen ta proffe bilder av bilen min TAKK!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Nice.. Du har peiling på det du holder på med! Hvilket kamera bruker du? Med hvilket tilbehør? Mye gjort i PS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Dette var flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Ble litt jobb i photoshop på disse bildene, og med litt mye justeringer av fargene pga motlys gjorde at bildene ble litt kornete. Prøvde litt forskjellig versjoner av E30'n i fart med ulike "glorier", men likte egentlig ganske bra at den var såpass kraftig. Fullt fokus på bilen Fikk frem litt mer fart i bildet i tillegg synes jeg Første gang jeg har prøvd på kjørebilder, og det var ikke så lett å finne riktige innstillinger. Med litt treg lukkertid og stiv bil er det jo nesten umulig å holde kamera nok i ro til å få et klart bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Suuupre bilder hvem eier E36`en på de to første bildene, den er jo bare helrå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Nice.. Du har peiling på det du holder på med!Hvilket kamera bruker du? Med hvilket tilbehør? Mye gjort i PS? Infoen jeg fant på ene E30-bildet; Canon EOS 20D 1/90 sec ISO 100 92.0 mm håper det ikke er helt på trynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 hehe, tenkte jo ikke at jeg kunne sett på det selv Har faktisk 20D selv.. Kanon kamera, men klarer ikke å ta så bra bilder ennå selv :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Øving øving øving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 hehe, prøver.. Men er jo så møkkavær for tida Denne glorien, fikser du det i PS eller bruker du en funksjon på kameraet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Kjenner til det problemet vil tro at glorien e ps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Bildene av bilen som er oppstilt er faktisk tatt med en Sigma 70-200 2,8. Sondre stakk av med 24-70'n, så måtte ta det som var igjen etterpå hehe Det som er gjort i photoshop er stort sett å få de mørke områdene litt lysere samt å få frem fargene litt bedre. Glorien lager jeg ved å mørklegge områdene rundt med "pensel" i PS. Disaster: Det er "stjerna" som eier E36'n Stjerna: Du skal få bildene i full kvalitet på mail etterhvert. Skal bare se om det er noen flere som er brukenes. Sender deg heller noen få bra enn veldig mange dårlige. Kanskje ta en photoshoot til, med en litt bedre location... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå