Glenno Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 da er prøveskilter leid Skal ikke hjelpe meg skru istenfor da, he he. Trenger du sjåfør? Spøk til alvor, får jeg mulighet til komme skal det bli gøy se bilen din Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Husker ikke hvor mye kontigenten er nå jeg men 4-500 kr klare du . Er vel 450,- første året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 da er prøveskilter leid Skal ikke hjelpe meg skru istenfor da, he he. Trenger du sjåfør? Spøk til alvor, får jeg mulighet til komme skal det bli gøy se bilen din Morten jeg kan godt hjelpe deg å skru, men ikke i helga.. : hehe, skal nå ut å hente bærbar data + litt div så bilen skal kjøres med i morgen kommer også til drammen i morgen med den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 ser ikke ut til at bimmern rekker å få ny kasse før søndagen.nedtuuuur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 da er prøveskilter leid Skal ikke hjelpe meg skru istenfor da, he he. Trenger du sjåfør? Spøk til alvor, får jeg mulighet til komme skal det bli gøy se bilen din Morten jeg kan godt hjelpe deg å skru, men ikke i helga.. : hehe, skal nå ut å hente bærbar data + litt div så bilen skal kjøres med i morgen kommer også til drammen i morgen med den.. Fint, satser vi på neste helg da:-). Bare hente litt ihelgen og eventuelt få bestilt litt . Kan prates nærmere imorgen Morten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 ser ikke ut til at bimmern rekker å få ny kasse før søndagen.nedtuuuur.. Hææ, hva skjeer Wicky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Har du ikke bytta den kasse en gang før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Har du ikke bytta den kasse en gang før? en? tror han har bytta kasse 3-4 gangersnart=P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 er 5girkasse bytte...men får i en overhalt en nå..så håper den holder...hehe...Skulle vært ferdig forrige helg..også ble det "imorgen imorgen imorgen" fra mekanikeren...Skulle fått den igår kveld, men strømmen gikk på verkstedet...ikke lett med flaksen jeg har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Kvalitetskasser da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Ja faktisk..meget kvalitetskasser...sånn er det når man kjøper brukt kasse istedet for å bare overhale den som har rasa...hadde spart MANGE MANGE tusen om jeg hadde overhalt den første istedet for å bytte kasse 5ganger as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Ja faktisk..meget kvalitetskasser...sånn er det når man kjøper brukt kasse istedet for å bare overhale den som har rasa...hadde spart MANGE MANGE tusen om jeg hadde overhalt den første istedet for å bytte kasse 5ganger as... Samme med meg, bytta til en annen brukt kasse og den nye er nesten værre en den gamle ;D Så det blir vel overhaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 huff....enda ikke fått tilbake bilen:( noen som har kommet seg hjem og legger ut bilder snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Ble å sitte på kontoret for min del. Håper å få sett bilder da været var jo kjempefint i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Var et fint treff. Snaut 50 biler tror jeg dukket opp. Noen få bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå