Gå til innhold

E30 325i Prosjekt Tyskerstuk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir en satan så rå E30. OZ Futura er kanskje det peneste man kan sette på den tøffeste treeren!

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

dette blir meget bra. pen den røde du hadde før, og meget pent og strøkent det blir den du har nå. vet ikke hvorfor, men E30 coupe er det peneste BMW har noen gang laget.

Skrevet

Takker folks :)

Idag startet jeg maskinen. Måtte en liten feilsøken til før den startet, den ga gnist og fikk bensin, men pluggene var knusktørre. Ville absolutt ikke starte. Så jeg gikk over alle koblinger og alt var som det skulle. Da begynte jeg å klø meg i hodet. Men skjønte det var noe med strømmen til dysene siden de ikke åpnet, så jeg dro ut skru-koblingen til dysene under innsuget og skrudde sammen igjen utenfor braketten den sitter i. Da ble det liv gitt! 8)

Var utrolig digg å høre sexerlyden igjen, og bortsett fra en og annen trimmet V-8 er det ingen lyd som slår den :P

Skrevet

Joakim H: De må jeg få tak i først, håper jeg har et sett på hånden nå. de skal uansett ikke på før alt er lakkert ;)

ZhilleN: Takker :) Du kommer nok ikke til å se den i år, men neste år er det nok muligheter ja.

Ellers lurer jeg litt på å få tak i et bagasjelokk til. Et som det ikke har sittet spoiler eller vinge på. For da kan jeg evt bytte om litt hvis jeg blir lei M-tech II-vingen.

På en måte har jeg lyst på full M-tech II men på den annen side blir bilen litt cleanere uten.....

Skrevet
Kan gjerne bytte min orginale bakluke med din bakluke m/ M-tech II spoiler på! 8-)

Haha, det tenker jeg nok er greit for deg ja ;)

Skrevet

Det er 10x17" ET15 bak og 8,5x17" ET15 foran. Det følger med adaptere foran for å endre boltsirkelen. 8,5-felgene har ikke 4/100. Derfor må jeg bruke originalhullene for å skru fast adapterne (som også fungerer som spacere) og feste felgene med muttere. Uten de, hadde det buttet i justeringsmutterne. Nå går det AKKURAT :lol:

Gratulerer så jævlig mye :D Dette kommer til å bli helt rått!

Men er ET så lavt som 15 uten adaptere?! Got damn..

Enig ang. m-tech 2 spoiler også..det ser cleanere ut, i tillegg til at bilen ser mye breiere og lavere ut bakfra.

Dette prosjektet her blir bare bedre og bedre og beeedre. Gleder meg til å se denne ferdigstilt til sommeren ;)

Skrevet

Det er 10x17" ET15 bak og 8,5x17" ET15 foran. Det følger med adaptere foran for å endre boltsirkelen. 8,5-felgene har ikke 4/100. Derfor må jeg bruke originalhullene for å skru fast adapterne (som også fungerer som spacere) og feste felgene med muttere. Uten de, hadde det buttet i justeringsmutterne. Nå går det AKKURAT :lol:

Gratulerer så jævlig mye :D Dette kommer til å bli helt rått!

Men er ET så lavt som 15 uten adaptere?! Got damn..

Enig ang. m-tech 2 spoiler også..det ser cleanere ut, i tillegg til at bilen ser mye breiere og lavere ut bakfra.

Dette prosjektet her blir bare bedre og bedre og beeedre. Gleder meg til å se denne ferdigstilt til sommeren ;)

Takk for det :) Ser enden på tunnellen nå ja, skal bli digg å rulle den ut til våren.

Ja, felgene er ubrukelige uten de adapterne. Er vel ET35 som er originalt på E30, er det ikke..?

Tenker det samme om spoileren, den blir liksom breiere å se på bakfra uten. Men vi får se, greit å ha mulighetene åpne.

Skrevet

Forresten noen som vet hva dette er?? Kan ikke huske den var i bruk da jeg demonterte motorrommet.

hn6fjlunwsnp1j72jrrj.jpg

Slenger med et bilde av aggregatene og IC også. En tråd er alltid morsommere med litt bilder 8)

tcbm652o2oj8lft3l3as.jpg

Skrevet

grom bil, uten tvil, virkelig pent med OZ felga, gjør seg utrolig bra på e30!

håper å få sett denne bilen live en dag, bor i eidsvoll og er mye på jessheim så da er det vel håp utenom treff også kanskje ?;)

gromt prosjekt, bil og bra pågangsmot! stå på! følger med her ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...