Gå til innhold

E30 325i Prosjekt Tyskerstuk

Anbefalte innlegg

Skrevet
Framsetene og hele midtkonsollen er det eneste som må ut for å få ut gulvteppet. Må vel også skru opp en bolt som fester beltet på hver side. Har du bilder av kassen FTE? :)

stemmer,teppet er ute nå

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Framsetene og hele midtkonsollen er det eneste som må ut for å få ut gulvteppet. Må vel også skru opp en bolt som fester beltet på hver side. Har du bilder av kassen FTE? :)

Jepp, det stemmer. Nei, har ikke bilder ennå. Må taes i dagslys, er litt for mørkt nedi der når den står i garasjen. Men skal fixe noen til neste helg tenker jeg ;)

Skrevet

du har PM ang sentrallås.

og et lite tips. rens vekk ALT overflødig under rattet, så kjøper du noen ruller med tjæreband (isoleringsbånd) (på jula heter det hockeybånd)

Det er det samme som elnettet ditt er pakket inn i originalt. Så tar vi steg for steg, så skal du se det blir oversiktlig og fungerer :)

Skrevet

Takker så mye Heen, ser fram til å få orden på dette ;) Har litt, men skal fixe mer isoleringsbånd!

Skrevet

Ellers har jeg fått kloa i original M-tech II skjørter og paneler. Så nå har jeg komplett original M-tech II plast 8)

22qxyrbvmer0hrc833hd.jpg

De skjørtene der så kjente ut;)

Grom bil du begynner å få nå Frank Tore!

Skrevet

Hansenfanta: Ja, du kjenner vel den opprinnelige eieren til disse skjørtene ja ;) Ellers takk, begynner å komme seg nå.

Har tatt ut bilen og tatt noen bilder av bagasjerommet etter jeg trakk sponplatene baki der, ble ikke bra bilder men dere ser sånn ca åssen det blir. Lover bedre bilder når jeg er ferdig ;)

v62ibzozh2eovjmpx6nm.jpg

lrepradiy2wzi5kgc4c4.jpg

Mamma sydde trekket i M-fargene :)

0we6eb1aiilsfl7mq3hk.jpg

Skrevet

Ser meget bra ut dette FTE. Og veldig fine felger du har valgt. :) De er vel de mest ultimate felgene å ha på en E30. Gleder meg selv som en unge til å få på disse til vårs. Hvor mye måtte du betale for disse? (Kjøpte bilen min av en av de som jobber på Felgen-Garage faktisk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...