Gå til innhold

E30 325i Prosjekt Tyskerstuk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke du ha mtech2? anbefaler deg og borre ut alle hull til hylsene til klipsene på mtech2 panelene og skjørtene osv, er enooormt mye hull osv. Jeg monterte plasten i går å det går som en drøm når du har hullene og bare trykker plasten på palss :wink:

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Joda, blir M-tech2 her vettu. Hullene til listene på dør og skjermer er sparklet igjen fra en tidligere eier, så må komme opp med en annen måte å feste sidepanelene på. Mangler liksom "sporet" der listene skal sitte.

Denne eksosen var jævlig kul, noe sånt kunne jeg tenkt meg:

lsl2ur8yfvhnc2e7sj0f.jpg

Tenker fælt på stoler om dagen også, sett meg ut disse:

mg69ap59x27hut12dzh2.jpg

Synd de er så dyre og skjeldne. De koster jo skjorta og litt til nye, med understell til E30 og da.

Så i første omgang vurderer jeg et litt billigere alternativ, disse:

u3u057btbljlwvdxhmyh.gif

Tror de kan passe bra til fargen jeg skal ha på bilen... ;)

Skrevet

Om du skal ha plasten til og sitte så må du ha dører med den utsparingen til lista både i dør, skjerm og bakskjerm vis ikke blir det en jæævlig glipe mellom mellom panelet og døra/skjermen :/

Skrevet

Hun jeg kjøpte settet av hadde ikke brukt fester heller, kun sikaflex øverst. Har prøvemontert de, de går helt inntil både dør og skjerm ;)

Kan jo tilføye at de satt på en cab før. Mulig det ikke er lister originalt på de..?

Skrevet
Hun jeg kjøpte settet av hadde ikke brukt fester heller, kun sikaflex øverst. Har prøvemontert de, de går helt inntil både dør og skjerm ;)

Kan jo tilføye at de satt på en cab før. Mulig det ikke er lister originalt på de..?

Ok, da vet ikke jeg :) Blir spennende og se resultatet hvertfall, dette blir nokk bra!

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg bestemt meg for nye stoler, det blir disse: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... 94/64/8573

Tror de kan bli kule i bilen, inntil jeg kommer over noen Recaro Speed som jeg egentlig har lyst på.

Men er det noen her som har montert sånne i en E30? Det følger med universal sete-understell, men du kan jo banne på at det IKKE passer for det. Så da kanskje jeg må undersøke om det finnes E30-understell å få kjøpt til disse stolene.

Lakkereren har mye å gjøre om dagen også, så han kan ikke ta bilen min før uti mars en gang, synes det blir for nære sesongen jeg. Så har engasjert broren til en kollega av meg, han er medeier i et lakkeringsfirma. Jeg skal jo montere alt pluss EU-godkjenne, hater stress rett før sesongstart, hehe. Men har vel god tid uansett, er ingen tegn til vår ennå akkurat...

Forresten, bilen blir ikke Diamantsort metallic allikevel, har endret mening :wave: Men det blir en nydelig original BMW farge, det kan jeg love ;)

Stay tuned folks!

Skrevet

Hei... jeg monterte sånne stoler i E30 min... ganske enkelt igrunn :)

Hvis du vil... kan jeg lage disse festene til deg i bytte mot penger eller deler...

Skal lage noen til de andre setene mine også... så da går det fort å lage dobbelt opp...

Skal selge 2 stoler også... hvis noen er interisert!!

ge0r5ascox0b29ysagp5.jpg

24dlw82unhjwb77boski.jpg

qd2unlsy0s27wtacj54f.jpg

Skrevet

leif harald: Ja, det skal være sikkert. Men vil ha med justerbar rygg denne gang, hadde Sparco Evo II i min forrige M3, helt greit, men slitsomt på "lange" turer. Åssen stoler skal du ha i sleden din forresten?

Litjhaug: Se der ja, de ser jo helt greie ut i bilen også da, håper disse setene går klar av buret mitt også da ;) Disse skulle jo komme med universal-understell, kunne de brukes? Mye skulle du hatt for å bygge til meg da?

Skrevet

Ja, hadde selv sparco stoler i min forrige e30"m3" off slitsomt å sitte i. Jeg kjøpte et komplett strøkent sort skinn vader interiør fra en e36m3. Men ble gått "lurt" der. Venter på pengene av han karen som selte de til meg, om jeg får de da. får interiøret hadde han tydlivis ikke :oops: Så får se hva jeg ender opp med nå. Bilen er veldig nedprioritert nå får tiden, tror ikke den bli lakka i år en gang. Har andre får understell og motor så får se

Skrevet
leif harald: Ja, det skal være sikkert. Men vil ha med justerbar rygg denne gang, hadde Sparco Evo II i min forrige M3, helt greit, men slitsomt på "lange" turer. Åssen stoler skal du ha i sleden din forresten?

Litjhaug: Se der ja, de ser jo helt greie ut i bilen også da, håper disse setene går klar av buret mitt også da ;) Disse skulle jo komme med universal-understell, kunne de brukes? Mye skulle du hatt for å bygge til meg da?

Må vel ha 3-400 + frakt tror jeg... Men da må du bruke de orginale skinnene i bunn. Det universale var det bare å skrote for min del... men bruker du lang nok tid, får du sikkert til å bruke de.

Skrevet

Hmmm...ok. Bestiller stolene imorgen tenker jeg. De er ikke på lager i Norge nå, så de kommer ikke før om ca to uker. Da skal jeg se hvordan universalunderstellet ser ut. Men må jeg bruke understell fra originalstolene også, Litjhaug? Tenkte å selge de, er dumt å selge stoler uten understell tenkte jeg på. Men vi får se.

Tror de nye stolene skal gå klar av buret også, jeg bestilte det laget for bøttestoler ;)

hik1zu1is7eagy6vcwbz.jpg

Måtte av med dørene igjen da, slik at den nye fargen kan legges på hele karosseriet samtidig. Og jeg som hadde brukt lang til på å justere de på plass, hehe.

7qd7r0ldg1qyuxii563b.jpg

avixexmd9frbn98b7rxc.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...