anders87 Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Tror bilen her kunne ha rocka en mørk, dyp blåfarge jeg! Tenker da på LeMans blå
FTE Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 Da har stolene ankommet også Har bestilt understell til de også nå. Og når det blir klart til montering, må jeg ha en hel smørbrødliste av ting: *Ny grill (alle tre deler) *Nye spredere *Festeklips til sideskjørt *Nye blinkers på skjermene og foran *Nye innstegslister *Nye BMW-emblemer til panser og bagasjelokk *Nye vinduslister til dørene, + +...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Tøft! Blir det hvit lakk eller? Hehe, vil sei att nei nye stolane vart avslørande ja.. eg tipper kvit eg og
FTE Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 Det kan absolutt være en mulighet ja... Men sorte/hvite stoler passer til ganske mange farger \:D/
leif harald Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Det kan absolutt være en mulighet ja... Men sorte/hvite stoler passer til ganske mange farger \:D/ hehe, ikke prøv å ro deg vekk nå Neida, kan passe flere farger disse men holder en knapp på hvit fortsatt. Dette blir bra!
FTE Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 Da har jeg fått beskjed om at bilen er ferdig lakkert. Henter den i fire tiden. Er rimelig spent nå, for å si det sånn! Så for å avreagere litt så har jeg ryddet litt i garasjen og prøvemontert turboene på "reserve"motoren
FTE Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 Da har bilen kommet hjem fra lakkering. Ble meget fornøyd med resultatet Bilder kommer
anders87 Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Ok, bilder ble lovet og bilder skal bli:http://images.bimmers.no/files/aqk7myzekgc0bpyknt60.jpg http://images.bimmers.no/files/q52fiz9rzlctygnujb09.jpg Hohoho, litt av en moroklump du, som holder alle på pinebenken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå