Larsinnj Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Er ikke sikkert gulvet er så ille fordi om at gulv matta er litt vannholdig. Matta mi var gjennomtrekt av vann, sto i to år med den matta i, og det var bare småkjeks under der.
Torek Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Tøøøft. Svart met. er utrolig pent, samtidig som det er et "safe" valg Dette blir gøy å følge med på.
Stramvaier Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Ja du som er elektriker er det jo ikke noe problem å få kostet på seg en masse lys. hehe værre for oss som ikke kan det. hehe vi må sitte med lommelykta og leierbålet vi. hehe
FTE Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2008 Da må det er liten update til her. Bilen har jeg ikke jobbet med siden jeg satte den på bukker, har vært så mye annet jeg har måtte drive med i det siste. Gikk plutselig fra samboer til singel så har ikke vært mye arbeidslyst på meg Men idag har jeg fått gjort litt iallefall. Har begynt å gjøre klar for å ta ut motor, mangler bare å løsne girkassen. Fant også det første rusthullet, bak festet til coilen: Da jeg plukket ut lyktene, fant jeg noe jeg aldri har sett på E30 før, hva kan den greia med blå slange være? Tror det er sånn justering av nærlyset, for den var koblet til den ene justeringsskruen på lykta.
ehrnst Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 det justering ja. går på vakum:) du bør ha en justeringsfunksjon inne i bilen og da, pleier å sitter på venstre side av rattet mener jeg.
FTE Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2008 Vertical Aim Control fant jeg ut at det var. Hmm. Ikke sett noen bryter for dette, men skal sjekke imorgen om jeg finner den. Står på nettet at den skal være automatisk? Det går slanger fra begge sider og inn i kupeen iallefall.
635csi Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Se på følgende link angående lysjusteringa. Jeg tolka det sånn at systemet skal være fylt med en frostvæske av noe slag. Er ikke så stødig i tysk http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01538.htm
Mr.Silver Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Bra utgangspunkt du har må jeg si Har en del mere arbeid forran meg på E30`n jeg iallefall
FTE Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Jeg har vel NM i å ikke oppdatere på denne bilen, beklager det. Er en stund siden jeg oppdaterte sist, men har jo skjedd litt for det. Ikke så mye interessant kanskje, mest demontering og rustfjerning. Førersiden under teppet: Passasjersiden: Her var det så mye rust at vi skar vekk alt og sveiset inn ny plate: Også skjært vekk rust og sveiset inn ny plate her også: Etter første sparkling: Motoren på vei ut: ...og satt på bukk. Den er demontert nå, venter bare på nytt paknings-sett så skal den lakkeres og settes sammen igjen: Har bestilt helbur i polert aluminium også, er ca 7-8 ukers leveringstid på det. Har også bestemt meg for farge, som blir Scwarz metallic Blir ikke like lenge til neste oppdatering
FTE Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Forresten noen som vet åssen man sjekker om M-tech 2 stylingen er ekte? Det er av plast og med BMW-merket "stemplet" inn i plasten. Lurer litt på hvorfor jeg har svart tak i bilen min også, dette var jo bare levert på M3 og M-tech så vidt jeg vet?
FTE Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Noen bilder fra siste tiden. Ble et stort avbrekk med 3 uker ferie oppi det hele, men har fått kommet litt igang igjen. Fått pakningssett, venter bare på å få kokvasket toppen så begynner jeg å sette sammen motoren igjen. kjøpt nytt coilover sett, K-sport: Også fått buret: Har begynt på understellet nå, plukket ned forstillingen for foringsbytte, blir Powerflex antakelig. Bak har jeg ikke tatt ned ennå, men løsnet alt. Traversen vil ikke ned så lett, så må vel på med spett imorgen
burny_ Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Gromme planer Hvor kjøpte du buret? Hvor mye ga du ferdig frakta inn i Norge? Kunne tenkt et sånt til e34'n min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå