Gå til innhold

E30 325i Prosjekt Tyskerstuk

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kloke ord, så vi tar dem en gang til ;)
Den der gleder jeg meg skikkelig til å se til sommern. Ser utrolig lekker ut med den fargen.

Men du kan ikke holde oss slik på pinebenken, du må få lagt ut noen bilder av hele bilen snart. Fort deg litt nå.. :lol:

Hahaha ;) Holder på med montering, men tar tid da jeg må tilpasse seter og gjøre den ferdig innvendig også. Bare kose-skrur om dagen, så tar meg god tid. Dessuten er den jo superstygg med 14" colakork-felger og plass til knyttneven mellom skjerm og dekk, som sagt så hater jeg å vise fram et halvferdig produkt ;) Skal EU-godkjenne om to eller tre uker, så fort jeg har skiltene i boks så skal den slippes drastisk ned og på med OZ Futura \:D/ Men inntil da må den nok stå på vinterhjul.

Men skal legge ut noen bilder av interiøret så fort jeg er ferdig med det :)

Skrevet
Ja OZ er jo det eneste som kan være på en E30.. hehehe. :D

bla bla bla :P

On topic: Er bilen bildeklar nååå da? :D

Skrevet

Takk for det.

Men er ikke bare gromt om dagen her heller. Høyre bakskjerm har hele tiden vært litt på grensen til at jeg har ville "beholde" den. Altså, den har vært rettet opp før jeg kjøpte bilen, og ikke veldig bra, men jeg tok sjansen og fikk den pusset ned før bilen ble lakkert. Den var i ganske dårlig forfatning sa lakkereren, men fikk jevnet bra ut og hatt på fyller og slik, og lakken så meget bra ut, men nå i ettertid har det oppstått små sprekker i lakken, rett over hjulbuen.

Så i påsken sendte jeg bilen til en oppretter, så han kunne pusse helt ned til stålet for evt å fjerne gammel sparkel. Her viste det seg å være myye sparkel, og under den var det utført ymse skjøting og tinning og gud vet hva. Så nå må hele jævla bakskjermen byttes #-o

Ser skummelt ut for vårmønstring nå egentlig, hvis jeg da ikke snubler over en sekk med penger :whatever:

Skrevet

Det er vel ikke sepang bronze du har lakka den i for det er jo samme farge som jeg skal ha på min. Ble meget trist når du har denne fargen, er ikke mange med denne fargen.

Men det er en dritdeilig farge på E30!

Skrevet

OMFG Den svir!

Blir i hvertfall skikkelig gjort denne gangen da. Men fy faen, føler med deg. Der ble kvelden min også ødelagt :shock:

Skrevet

Isj da, den er kjip. Får håpe du får fikset det fort da, så sesongen ikke blir helt spolert.

Skrevet

E30_Dale: Nei, er ikke Sepang Bronze, men jeg vurderte den faktisk et øyeblikk. Jeg har lakkert min i Marrakersch Brun.

Bols`n: Ja, det er faren ved å kjøpe gammel bil, man vet aldri hva som skjuler seg under lakken.

Men ny bakskjerm er bestilt iallefall.

Skrevet

E30_Dale: Nei, er ikke Sepang Bronze, men skal innrømme at jeg vurderte den. Jeg har lakkert min i Marrakersch Brun.

Bols`n: Ja, det er faren ved å kjøpe gammel bil, man vet aldri hva som skjuler seg under lakken.

Men ny bakskjerm er på vei iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...