Gå til innhold

E30 325i Prosjekt Tyskerstuk

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har jeg fått skrudd på plass nyplanete grenrør pluss nye eksospakninger for å være sikker. Ble tett som ei potte ;)

Rullet i samme slengen på eksosbandasje både på grenrør og downpipes.

xl21znryfktatlwh957c.jpg

Så etter å ha montert ferdig disse, brukte jeg gjenge-tett på BTR siden den lakk fra alle nipler. Funka fjell.

Da var det å prøve den en tur på ca 10 min, siden jeg nå kunne holde øye med oljetrykk og turbotrykk. Prøvde to drag på full guffe etter at bilen var driftsvarm, ladet da 0,4bar i 3.gir, med bensintrykk på 2,5bar. Da slapp den seg bak, på asfalten, da med slitne vinterdekk :lol:

Noen bilder da

Helt greie felger, lurer på å bruke disse til sommeren også:

7mse1wx4m22ad8mg5ttd.jpg

M-tech2 underfangeren er plukket av for sikkerhets skyld:

4yjv3jyacmqv31wxgk7y.jpg

For dere petimetere, det er ikke ferdig shinet her ennå, bilen skal først godkjennes, men skal være ferdig shinet før sesongstart:

p7hnqybvxcc3k36zzhj9.jpg

zwsecbtmcvgtnnkvzgnu.jpg

Skrevet

Ble bra sexy det motorrommet ditt nå med to sneglehus, Frank! 8) Lurer på å bruke samme felgene selv i sommer, eller de orginale 84' sommerfelgene som fulgte med bilen, kun ett ord kan beskrive de: Strøkne!

Skrevet

Blir bra det her ;) Men du vil ikke sveise rør istedet for mange silikonstusser på innsugsida ? :) Blir litt mer ryddig da :)

Skrevet

Takker folkens.

Winchester: De hjula er jo skjeldne nå, så må jo bare kjøre på med sånne i sommer :lol:

Ullsokk: Skal byttes ut ja, bare brukt deler jeg hadde liggende for å kjøre bilen. Skal erstattes med et 2,5" polert rør ;) Kommer også til å plukke av og sparkle/lakkere trykkrøra på turbosiden for litt bedre finish pluss at røret mellom yttre luftfilter og bakre turbo skal byttes ut.

Skrevet

Takker for det alle sammen :)

ZhilleN: Er ikke så værst nedi der kanskje, men skal bli ryddigere!

Anders: Takker, du får sagt det du ;) Hehe

Skrevet

Jeg er liksom litt sånn film sugen jeg av noe dekkløsrivning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...