Sturlis Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Prikk like målere (bare at jeg har oljetrykk og volt) og montert prikk likt som mine jo ;D hehe
FTE Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Da har jeg fått skrudd på plass nyplanete grenrør pluss nye eksospakninger for å være sikker. Ble tett som ei potte Rullet i samme slengen på eksosbandasje både på grenrør og downpipes. Så etter å ha montert ferdig disse, brukte jeg gjenge-tett på BTR siden den lakk fra alle nipler. Funka fjell. Da var det å prøve den en tur på ca 10 min, siden jeg nå kunne holde øye med oljetrykk og turbotrykk. Prøvde to drag på full guffe etter at bilen var driftsvarm, ladet da 0,4bar i 3.gir, med bensintrykk på 2,5bar. Da slapp den seg bak, på asfalten, da med slitne vinterdekk Noen bilder da Helt greie felger, lurer på å bruke disse til sommeren også: M-tech2 underfangeren er plukket av for sikkerhets skyld: For dere petimetere, det er ikke ferdig shinet her ennå, bilen skal først godkjennes, men skal være ferdig shinet før sesongstart:
winchester Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Ble bra sexy det motorrommet ditt nå med to sneglehus, Frank! Lurer på å bruke samme felgene selv i sommer, eller de orginale 84' sommerfelgene som fulgte med bilen, kun ett ord kan beskrive de: Strøkne!
Ullsokk Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Blir bra det her Men du vil ikke sveise rør istedet for mange silikonstusser på innsugsida ? Blir litt mer ryddig da
FTE Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Takker folkens. Winchester: De hjula er jo skjeldne nå, så må jo bare kjøre på med sånne i sommer Ullsokk: Skal byttes ut ja, bare brukt deler jeg hadde liggende for å kjøre bilen. Skal erstattes med et 2,5" polert rør Kommer også til å plukke av og sparkle/lakkere trykkrøra på turbosiden for litt bedre finish pluss at røret mellom yttre luftfilter og bakre turbo skal byttes ut.
fizn Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Begynner å se meget fult ut nedi motorrommet nå ja!
ZhilleN Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Der var det ryddig nedi til og være m20b25 med twin turbo, sykt rått!
anders87 Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Velger og fi##e meg i kåthet, ehm, mener fatte meg i korthet: Og gratulerer som moderator på forumet
FTE Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Takker for det alle sammen ZhilleN: Er ikke så værst nedi der kanskje, men skal bli ryddigere! Anders: Takker, du får sagt det du Hehe
Gjest atlis Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Jeg er liksom litt sånn film sugen jeg av noe dekkløsrivning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå