Gå til innhold

E30 325i Prosjekt Tyskerstuk

Anbefalte innlegg

Skrevet
du har laget deg en litt større utfordring når du skal bytte tennplugger nå da :P hehe.. men fahn lit rått motorrom..

har du fått godkjent søknad? må ikke motorer med ettermontert turbo(er) ha avgass fra ett labratorie eller hva det nå er? måling ved forbikjøring av måleutstyr osv.. har ikke satt meg inn i dette, men syns å huske noe sånn.

Hehe, pluggene har jeg ikke prøvd å komme til faktisk, men tror det skal gå. Kommer til for å nappe ut og dytte inn plugghettene iallefall, så håper det går å bytte de også :P

Søknaden er godkjent ja. Ifølge BT må jeg ha en avgassmåling i tillegg til effekt og ladetrykk. Avgass gjør jeg hos en kompis som jobber på et merkeverksted, der kan co måles. Før det så skal bilen bremses slik at jeg kan vise til dok på effekten. Der blir den justert så jeg holder meg under effekten de har satt (190kW) og jeg regner med at de co-måler den der også så jeg får riktig blanding, samtidig som at co ikke blir for høy forhåpentligvis. Bilen min er før kat-krav så jeg kan ha co opp til 3,5 heldigvis.

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er det ikke NM, du må holde deg under da? Godtar de Hartge papirene, eller hvem skal du bruke for å dokumentere hk og nm ?

Alpina B6 3.5 254hk og 320nm (26..Hk og 340nm for preface) Mener det var 254hk og 320nm.

Er vertfall Alpina som han har søkt på, sist jeg snakket med han.

Skrevet

Stilig med stripene!! Nå begynner dette og bli gjennomført maks! eneste øyet sikter til er silikonslangene og toppen på coilen, få dette i svart nå, så blir dette perfekt!! meget bra jobba og utført! Kan regne med en god del pokaler til sommeren ;)

Skrevet

Haha :lol: Ja, blå slanger er kanskje litt 2009 (eller kanskje tidligere også). Fullt mulig å bytte dette ut senere, men synes nå det er litt stilig med litt brytninger, mulig jeg fortsatt sitter igjen noen år tilbake da ;) Disse er helt nye så de blir nok sittende, iallefall inntil jeg skulle bli lei "blåfargen".

Hepp!

Skrevet

Hehe... Ja, hadde vært kult å filmet en liten snutt. Får se hva jeg får til når bilen er bremset og jeg er sikker på at den får riktig blanding ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Takk, takk ;) Hyggelig at du gadd å lese hele tråden, Hafsmo.

Ikke skjedd noe i det siste her men...Har nå skrudd på panseret og kjørt en "langtur" med den så jeg er sikker på at alt fungerer iallefall.

Imorgen blir det bestilling av nye bremser pluss at jeg skal forhøre meg hos en kar med bremserulle, mulig jeg får bremset den iløpet av kort tid :)

Kom forresten på at jeg må ha meg et nytt sett med vinter/sommerhjul å bruke på visning, de 14" jeg har nå svelger jo bare de originale bremsene så vidt :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...