Fekzen Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Kommer det några filmer innan sommaren är över? Mvh// A.Fekzen
FTE Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 Tja, får kanskje prøve å lage en film før snøen kommer
anders87 Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Hmmm, tror ratt jeg skal lakke bilen min marrakesh brun i vinter og bestille meg noen ccw's sjææl, bare hakket bredere enn dine :green:
FTE Skrevet August 19, 2011 Forfatter Skrevet August 19, 2011 Haha, moroklumpen Anders Idag ble bilen EU godkjent, uten feil og mangler
FTE Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Felgene blir laget i USA etter mine specs, og byggetid + frakt til Norge er 7 uker, give or take. Da er jeg på ferie, så de blir sendt så de er framme i Norge til jeg kommer hjem fra ferie i begynnelsen av november Om været er bra denne helgen, skal jeg prøve å få laget en filmsnutt (om Ringbanen er åpen)
FTE Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 Ringbanen var stengt så måtte leke litt på sideveien der.
Jørgen Lie Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Gode gammle Hollywood-dekk? Du virker litt "tilbakeholdende" med herrjinga, og det liker jeg Jeg hadde nok ikke klart og la være og spinne den rundt der du snudde første gangen Gleder meg til å se de nye hjulene! Det skal nok bli freeesht
FTE Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 Gode gammle Hollywood-dekk? Du virker litt "tilbakeholdende" med herrjinga, og det liker jeg Jeg hadde nok ikke klart og la være og spinne den rundt der du snudde første gangen Gleder meg til å se de nye hjulene! Det skal nok bli freeesht Jah, billigste møkkadekka jeg fant, bare for å få bilen godkjent i sommer. Ja, herjer så og si aldri med den, faktisk første gangen når jeg tenker meg om, hehe. Felgene gleder jeg meg som en unge til å få! Synd det er så lenge til og at denne sesongen er over da, men desto artigere neste år da
Gjest atlis Skrevet August 27, 2011 Skrevet August 27, 2011 Tror jeg hadde avbestilt de nye hjula jeg.. NOE gromme de der FÅ DE NYE FORT! Elsker bilen din
Jørgen Lie Skrevet August 27, 2011 Skrevet August 27, 2011 Jah, billigste møkkadekka jeg fant, bare for å få bilen godkjent i sommer. Ja, herjer så og si aldri med den, faktisk første gangen når jeg tenker meg om, hehe. Felgene gleder jeg meg som en unge til å få! Synd det er så lenge til og at denne sesongen er over da, men desto artigere neste år da Ser den..! Nei, er vel ikke så om å gjøre heller, kanskje spesielt mtp lakkskader, på en så strøken bil.. Har et forslag: Vent med flere bilder av felgene. Om du evt monterer de og tar bilde, vent med publisering til 24.des Det hadde blitt en flott julaften
SSM Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Kan du legge opp interiørbilder med bur installert? Har bladd gjennom alle 57 sidene nå, men finner ikke bilder av innsiden ferdig
FTE Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 De ligger nok i show off-tråden min de Men her er de beste jeg har som viser buret komplett:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå