Gå til innhold

E30 325i Prosjekt Tyskerstuk

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Felgene blir laget i USA etter mine specs, og byggetid + frakt til Norge er 7 uker, give or take. Da er jeg på ferie, så de blir sendt så de er framme i Norge til jeg kommer hjem fra ferie i begynnelsen av november :)

Om været er bra denne helgen, skal jeg prøve å få laget en filmsnutt ;) (om Ringbanen er åpen)

Skrevet

Gode gammle Hollywood-dekk? :mrgreen: Du virker litt "tilbakeholdende" med herrjinga, og det liker jeg ;) Jeg hadde nok ikke klart og la være og spinne den rundt der du snudde første gangen :roll:

Gleder meg til å se de nye hjulene! Det skal nok bli freeesht 8)

Skrevet
Gode gammle Hollywood-dekk? :mrgreen: Du virker litt "tilbakeholdende" med herrjinga, og det liker jeg ;) Jeg hadde nok ikke klart og la være og spinne den rundt der du snudde første gangen :roll:

Gleder meg til å se de nye hjulene! Det skal nok bli freeesht 8)

Jah, billigste møkkadekka jeg fant, bare for å få bilen godkjent i sommer. Ja, herjer så og si aldri med den, faktisk første gangen når jeg tenker meg om, hehe.

Felgene gleder jeg meg som en unge til å få! Synd det er så lenge til og at denne sesongen er over da, men desto artigere neste år da :)

Skrevet

Tror jeg hadde avbestilt de nye hjula jeg.. NOE gromme de der :P

FÅ DE NYE FORT! Elsker bilen din ;)

Skrevet

Jah, billigste møkkadekka jeg fant, bare for å få bilen godkjent i sommer. Ja, herjer så og si aldri med den, faktisk første gangen når jeg tenker meg om, hehe.

Felgene gleder jeg meg som en unge til å få! Synd det er så lenge til og at denne sesongen er over da, men desto artigere neste år da :)

Ser den..! Nei, er vel ikke så om å gjøre heller, kanskje spesielt mtp lakkskader, på en så strøken bil..:)

Har et forslag: Vent med flere bilder av felgene. Om du evt monterer de og tar bilde, vent med publisering til 24.des ;) Det hadde blitt en flott julaften 8)

• 3 weeks later...
Skrevet

De ligger nok i show off-tråden min de :) Men her er de beste jeg har som viser buret komplett:

avs5q0vxlpkeb1otfqkr.jpg

q7o0p050a3w0i2fiztwo.jpg

xibxibba17m824fls3y0.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...