Jørgen Lie Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Nå snakker vi ha Lite dekk og bumpstops så kommer det der til å funke fjell sammen med en smule negativ camber Hirr hirr Edit: Endret grunnet skrivefeil
M3 Yngve Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 De rå felgene, men stikker de ikke litt mye på utsiden da !! ??
FTE Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Ja, vil fungere fin-fint, dekkstrekket blir likt som jeg hadde på Futuraene så de går akkurat innafor skjermen, selv om det kanskje ikke ser sånn ut på disse bildene. Har bumpstops ja, og de funker knall.
FTE Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Futuraene stakk faktisk 1mm lengre ut, hadde 16mm spacere på de. Det ser bare brutalt ut siden dekk ikke sitter på, fordi innerkanten vises såpass godt Husker jeg ble svett første gang jeg prøvemonterte Futuraene også, trodde jeg hadde fått helt feil innpress, men det ble mye bedre med dekk på.
Larsinnj Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Tøft! Dette blir nokk glatt Norges feteste E30! (Om den ikke var det fra før..)
Torek Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Kommer til å bli fint det der, og som du sier så blir det ikke seende så ekstremt ut når du får på dekk Det er jo omtrent 1" av felgen som ikke vil få gummi rundt seg
winchester Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Dette blir rått, Frank! Vi må møtes i sommer igjen, og jeg skal sitte på med norges råeste E30.
joachim sørlie Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 det tror jeg blir drittfett! gleder meg til du får på dekk så vi får se hvor bra det her faktisk kommer til og se ut!!
Sund.M3 Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 jeg håper virkelig at du skal på e30treffe til sommeren for jeg har sykt lyst å se den bilen din live i år
S.Hafsmo Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Aiai! Ser virkelig frem til du får dekk på disse.
Simon S Arvesen Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Når få du på dekk? Liker veldig godt felgvalget ditt:) Er så mye oppbrukte felger på e30 om dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå