Gå til innhold

E30 325i Prosjekt Tyskerstuk

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tror ikke vi skal starte noen diskusjon på hva denne er verdt, da får man bare 2000 ulike meninger ;) Dette er heller ingen salgstråd, den kommer når jeg er klar for å selge.

Har ikke helt bestemt noen pris ennå, men prisen kommer nok til å starte med et 2-tall og ha seks siffer ja.

Skrevet

Hvorfor vil du selge den egentlig?

Men du, kjøp deg komplett Sport Evo grill. Den er mye mer åpen, og rillene i nyrene er tynnere.

Skrevet
Hvorfor vil du selge den egentlig?

Men du, kjøp deg komplett Sport Evo grill. Den er mye mer åpen, og rillene i nyrene er tynnere.

Vil vel egentlig ikke selge den, men vi går litt i tanker om å evt flytte og kjøpe nytt. Og da er det ikke sikkert jeg har anledning til å ha den i garasje. Dessuten er det litt for jævlig å bare bruke den 12-15 ganger iløpet av året, og ellers bare la den stå innelåst i garasjen her. Får se litt hva vi gjør framover, hus går foran bil.

Også har jeg jo litt lyst på å prøve meg på et nytt prosjekt også ;)

Den Sport Evo grillen ser jo nice ut den, men tror ikke jeg gidder å kjøpe hele nytt bare for de rillene, grillen jeg har nå er jo bare 1 år gammel også :)

Skrevet
stanceworks likte nå motorrommet nå :D

Hadde du lakka motorrommet rosa og lagt ut bilde på eit Hannah Montana forum hadde dei likt det der og om du tar poenget mitt ;) Viktigste er att en sjølv er fornøgd, sjølv ville eg hatt motorrommet i bilens farge. får feelingen av att bilen har vært kvit før og ikkje gidda å lakka motorrommet når du var igang :)

UANSETT ! ! KONGE BIL :)

Skrevet

Jeg har swisswax voks som du kan låne mot en liten slant om du vil ha blank bil. Dette forutsetter selvsagt en nøye rens av lakken osv i forkant.

Swisswaxen er forøvrig forbeholdt bmw lakk system. Uten at det har noe spess å si om du har lakkode fra en anne produsent.

Skrevet
Da har ny bakskjerm ankommet, hentet den igår. Og skal levere bilen på verksted på mandag og den blir også lakkert der. Håper bare den blir ferdig før fredag, for da kan jeg EU-godkjenne den der jeg har tenkt, har en kompis som skal gjøre det for meg. Hvis ikke, må jeg nok rulle til Valle Hovin på prøveskilt :?

93vw8oaenox5wsuugxxa.jpg

Sånn ser bakskjermen ut nå:

e3c0wq5y1pk893zd6r30.jpg

Har montert noen søte speil i det minste da ;)

mxpgflb7oghp7426se8m.jpg

var det ingen monteringsbrakett som skulle brukes for å få speilene til å sitte riktig ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...