Anders92 Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Var bortom å titta litt når du sto i langsommelig tid på Telemarksporten i går.. Må si jeg er imponert!
Torek Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Solgt allerede?? Wooot?! At bilen kommer på e30-treffet, dvs. med ny sjåfør og eier?
Markus E30 Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Bilen blir i mitt eie til etter E30-treffet, men interessenter kan alltids holde av bilen om de ønsker det. Den kan sees der og evt prøvekjøres om du har bevis for finansiering. Fra salgs annonsen
Torek Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Ja, tenkte bare på om det hadde blitt noen forandringer. Har snakka med sjefen himself nå, så har fått svar på det jeg ville Grattis, Frank! Vil tro det blir litt vemodig å gi denne fra seg, hehe.. - men forandring fryder!
joachim sørlie Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 ble nesten litt paff når jeg ser den ble solgt så fort.. tyder jo bare enda en gang på hvor fin den bilen her er
M|Fjeld Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Nei nei nei..! Huff, dette var trist Men men, kommer alltid noe nytt noe Gratulerer med salg da, høres ut som du ble fornøyd værtfall. Over til neste prosjekt, siden du er så begeistret for Tyskerstuk og ikke er BMW er det jo nødt til å være VAG. S4 b5?
MonsterM3 Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Litt video av Frank og bilen http://vimeo.com/43547821
Thewiz Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Aiaiai, syk bil! En av de peneste jeg har sett. Håper å få sett den på E30 meet.
Pedi Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Har jeg gått glipp av noe her?? Trodde denne var solgt jeg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå