Atles Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Hei. Gikk til innkjøp av min første bmw her om dagen en 94.mod 320 og kan ikke si meg helt 100% fornøyd med fangern. Så da lurte jeg på om noen viste hvor jeg kunne få taki i en ny M fanger til en helt grei pris? Takker for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 www.koed.no www.bsbildeler.no www.gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 www.st-import.no kjøpte min der. 100% fornøyd med både pris og passform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atles Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 jaok fant noen fine m fangere der, men bare et spm. de jeg har funnet ser jo slik ut men er ute en fanger med som har med grillen slik som denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 NEINEINEI! Ikke sett på sånn fanger! Orginale griller får du jo kjøpt for 250 kr på hoggern.. Kjøp ny grill og M TECH fanger! Ferdig med den saken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atles Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 ja oki da har jeg en plan så da er den saken løst takker for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Sånn ser den ut på bilen med m fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atles Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 den ser jo helt sjef ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå