Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dårlig erfaring med billige sommerdekk. Slites jævlig fort og svære gummibetær flaker av. Blir jo gjerne mye sladding på vinteren, så vil ha noe som ikke er alt for dyrt og noe som holder! Det beste fra begge verdener :lol:

Skrevet

Det er med dekk som med mye annet, man får det man betaler for.

Skal du ha noe som funker, så sats på kjente merker som: Continental, Nokian, Michelin, Goodyear...

Skrevet

Er veldig fornøyd med Michelin X-ice piggfrie i 225/45/17. Sitter veldig godt på på variert føre. Vinterdekk er det siste jeg ville spart penger på. Var en ganske sjokkerende test på dette i fjor med piggfrie dekk på glatt underlag. Om jeg ikke husker helt feil så var det kort sagt slik at på det punktet hvor et godt merke stod helt stille ved nedbremsing fra 80-100 km/t passerte man i rundt 40 km/t om man hadde et av billigmerkene i testen... Ville heller kjøpt billigmerker for sommeren, men aldri for vinteren...

Skrevet
Er veldig fornøyd med Michelin X-ice piggfrie i 225/45/17. Sitter veldig godt på på variert føre. Vinterdekk er det siste jeg ville spart penger på. Var en ganske sjokkerende test på dette i fjor med piggfrie dekk på glatt underlag. Om jeg ikke husker helt feil så var det kort sagt slik at på det punktet hvor et godt merke stod helt stille ved nedbremsing fra 80-100 km/t passerte man i rundt 40 km/t om man hadde et av billigmerkene i testen... Ville heller kjøpt billigmerker for sommeren, men aldri for vinteren...

Hadde X-ice på e34'n min, var jævlig gode, satt meg fast eeen gang i løpet av vinteren og der var det en halvmeter med ny slafs, ikke engang store firhjulstrekkere kom opp :)

Ble veldig glad når jeg så at det var X-ice på vinterhjula til nybilen og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...