Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg bler mer og mer usikker for hver tråd som blir lagt om felger som bli stjålet.. hehe.. Tror jeg må prøve å ta en Telefon til forsikringselskapet

Skrevet
Blir så forbanna!! Hentet forøvrig nettopp "plast-garasje" til bilen min, i frykt for slikt, selv om jeg bare har replica-felger da...:roll:

Ja, det blir fint, da kan de jo stå helt i fred og ro uten frykt for at noen som helst skal se de. Må bare komme seg usett inn i hallen, og det er nok som regel piece of cake. ;)

Skrevet

ALLSTAR sin ACS stod rett bak, men 325en med org Motorsport ved siden av, og den hadde jeg glemt å låse...

Tror dette er enten av de gutta som fulgte etter meg tidligere i år, eller andre som var spesielt interessert.

Det som var dritt var at det er ok alarm som jeg plagdes med hornet på, og ikke rukket å montere det nye.

Låseboltene hadde de bare kakket pipa innpå.

Var sluppet ned på 4 2x8" justert med nøyaktig samme lengde, med fingeravtrykk(men tror ikke kammeret her tar en CSI akkurat...).

Skulle montere andre felger ramlet bilen seff av klossene i tilleg til de skadene som var.

Selskapet sier jeg skal sende bilde til takstmann i Oslo.

3dje gangen det skjer ting med denne nå, og begynner å bli litt lei.

Vært bedre om de hadde stjelt hele bilen.

Og ja jeg vil kjenne igjen felgene, og har greie bilder av dem...

Skrevet

Var jekket på kanalen seff, noe som ikke er noe særlig for M-tech skjørtene...

Osv.

Værre er det med meg fordi jeg begynner å lure på om det kan være noen av de jeg har blitt "kjent" med her oppe...

Den er ikke lett å jekke touringen heller da jeg oftest må ha en til å løfte bilen foran for å få jekk under.

Skrevet

Kjipt når sånn skjer. Er nok dessverre en svindler/tyv eller ti innom Bimmers...

Glenno: får spesialverktøy om tar det meste av låsebolter, evt har de et arsenal av piper.

Skrevet

Trist lesing. Håper felgene dukker opp igjen og kanalene ikke har fått får stor medfart. Overraskende at de hadde fått opp låse boltene da. Trodde de ikke var så lett få opp men de som ønsker noe får vel til det meste. Men såfall kan det ikke være noen amatører heller da, skulle enn tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...