Estil0 Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Såklart har vinden mye og si. vind, friksjon mellom dekk og asfalt. Nå tok det også endel tid før jeg nådde denne hastigheten, men om noen vet hvor jeg mener, så er det den strekken mellom tønsberg og Nykirke på E18 i 2 felten der det er noen småtuneller innover. Må si att det virker tvilsomt og oppnå en slik hastighet med en 238 hk sugemotor, men det går. tro meg. Takk for tilbakemeldinger. Noen synspungter på hva jeg kan gjøre med denne bilen for og få den perfekte E34 ? har vurdert og importere en E34 med S38B38 motor og bruke drivlinje fra den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Jeg ville kjøpt røde baklykter med hvite blinkers på toppen, og sorte DE lykter. Da er du ivertfall godt på vei Imo er slike røde lykter med hvit stripe i midten helt-helt-totalt feil på en e34, da er de helrøde du har nå MYE penere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estil0 Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Hella DE frontlyktene er prioritert. de er utrolig pene på en sort bil. men da bør jeg ha mørke baklykter også mener jeg. Røde med hvite blinkers var ikke en dum id'e. Kan bare kjøpe det og se hvordan det ser ut. Har også kjøpt M5 vinge. Men må ha den på lakering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Jeg syns jevnt over mørke baklykter er veldig harry og rånet, men finn gjerne ett eksempel som motbeviser det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estil0 Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Her er ett bilde av forige M50B20 E34'n jeg hadde. Den som ble stjålet. den hadde sota harrylyker. hehe (Smart og la Nøklene stå i bilen på sentralstasjonen i oslo. hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Perfekt E34 spør du meg, men som de over meg har sakt, sorte DE lykter hadde gjort jeg bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Dæven den var pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Jeg hadde min oppe i 240 km/t i en tunnel her på vestlandet. Litt nedoverbakke. Men det var ikke med GPS da, og med en M20B25 E34 Så tror nok det er mulig å få din opp i 260. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 den dagen du beviser 27hk på en chip.. DA skal jeg tru på det.. det tror nemmelig ikke jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Tøff bil... (men det rosa kameraet var litt homofilt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 endelig fikk du somla deg tel det:) hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 heisann , du som handla bilen til ben erik . bilen har vel gått på lillehammer hele sitt liv den . Gamle eier av killi bilsenter som kjøpte den ny . har bytta styresnekke på bilen enda eller ... tviler på om du får godkjennt denne med m5 motor å drivverk . han som bygde bilen søkte om det når han dreiv å bygde den . er ganske grei kosmetisk denne bilen da få på plass alt av lister som mangler så blir den bra. sperra fungerer sikkert like fint enda å eller ... men den rasle lyden som var når du slår av motoren har det blitt verre eller . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 tror fortsatt ikke at en chip øker så mye på en sugemotor. vet ikke helt hvor du mener der du mener du har kjørt 260kmt. er du klar over hvor sinnsykt fort det er i en gammel e34?? Men skal ikke ødlegge tråden din, kjempe fin bil forresten, sorte DE lykter hadde gjort seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 260km/t er jo fort uansett om det er en gammel eller ny bil det . men er vel i overkant skummelt på norsk veier . er ikke noe autostrada akurrat . å sinnsykt fort på org bremser . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Grom børse...hvite blinkers bak og sorte DE lykter foran uten øyelokka så er den enda grommere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå