Gå til innhold

Estil0's E34- BMW 535i M-Technic (komenter gjerne)

Estil0
 Share

Anbefalte innlegg

Såklart har vinden mye og si. vind, friksjon mellom dekk og asfalt.

Nå tok det også endel tid før jeg nådde denne hastigheten, men om noen vet hvor jeg mener, så er det den strekken mellom tønsberg og Nykirke på E18 i 2 felten der det er noen småtuneller innover. Må si att det virker tvilsomt og oppnå en slik hastighet med en 238 hk sugemotor, men det går. tro meg.

Takk for tilbakemeldinger.

Noen synspungter på hva jeg kan gjøre med denne bilen for og få den perfekte E34 ? har vurdert og importere en E34 med S38B38 motor og bruke drivlinje fra den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ville kjøpt røde baklykter med hvite blinkers på toppen, og sorte DE lykter. Da er du ivertfall godt på vei :)

Imo er slike røde lykter med hvit stripe i midten helt-helt-totalt feil på en e34, da er de helrøde du har nå MYE penere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hella DE frontlyktene er prioritert. de er utrolig pene på en sort bil. men da bør jeg ha mørke baklykter også mener jeg. Røde med hvite blinkers var ikke en dum id'e. Kan bare kjøpe det og se hvordan det ser ut.

Har også kjøpt M5 vinge. Men må ha den på lakering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann , du som handla bilen til ben erik .

bilen har vel gått på lillehammer hele sitt liv den . Gamle eier av killi bilsenter som kjøpte den ny . har bytta styresnekke på bilen enda eller ... tviler på om du får godkjennt denne med m5 motor å drivverk . han som bygde bilen søkte om det når han dreiv å bygde den .

er ganske grei kosmetisk denne bilen da få på plass alt av lister som mangler så blir den bra. sperra fungerer sikkert like fint enda å eller ... men den rasle lyden som var når du slår av motoren har det blitt verre eller .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror fortsatt ikke at en chip øker så mye på en sugemotor.

vet ikke helt hvor du mener der du mener du har kjørt 260kmt. er du klar over hvor sinnsykt fort det er i en gammel e34??

Men skal ikke ødlegge tråden din, kjempe fin bil forresten, sorte DE lykter hadde gjort seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...