S.Nilsen Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Null føret tok knekken på MIn E36 for 3-4 år siden Rent uhell!da regnet det,så jeg ventet overhode ikke at det var svin glatt. sklei lenge før jeg til slutt traff enden på ett autoværn og gikk på taket.Jeg kom unna det med noen blå merker og mistet bevistheten etter smellen.hadde ikke beltet på.. da vill jeg ha ødelagt ryggen.sete ryggen var klemt sammen,var 10cm på det bredeste (Hadde sommer dekk på)var på denne års tiden.
Wolfeh Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Ouch. Ja må være litt forsiktig framover nå, plutselig er isen der. Må få kjøpt vinterdekk snart tenker jeg
Sevenord Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Agree. Jeg fjernet like gjerne beltene i mx5n. Den er sikkerheten selv, så.. Dødvekt.
destroyy Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Den svingen er jo ganske glatt også, eller så er det bare dekka mine ^^
Hyggmaister Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Ja herregud mann. Hva faen skal man med belte? Tenk om du velter i et tjern og ikke får det av deg? Oppfordrer alle til å ta ut bilbelte, slik at bilen blir lettere og bremsestrekningen kortere.
S.Nilsen Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Er bilbelte oppskrytt? Er vell ikke det..men i noen tilfeller kan det være verre og ha det på seg.
S. Gunstad Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Har jo hørt flere "røverhistorier" som lyder "hadde jeg hatt på meg belte hadde jeg vært dau", men trodde det generelt var greit å ha. Jeg bruker alltid belte når jeg kjører på E6 og lignende veier. Veit aldri hva man møter på ...
S.Nilsen Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Har jo hørt flere "røverhistorier" som lyder "hadde jeg hatt på meg belte hadde jeg vært dau", men trodde det generelt var greit å ha. Jeg bruker alltid belte når jeg kjører på E6 og lignende veier. Veit aldri hva man møter på ... Er jo greit det,men i mitt tilfelle er det faktisk sant.jeg traff sidelengs i enden på et autovern sånn at auto vernet hadde kommet til og ta føttene mine rett av og mest sannsynlig knust ryggen!så i mitt tilfelle er det IKKE noen røver historie
S.Nilsen Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Så jeg er glad for at jeg ikke brukte belte den ene gangen
BreitBau Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Her har det snødd om morgenen i to dager.. Skal eu godkjenne vinterbilen i morgen så håper det går bra
bad_ip Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Får ikke håpe vinteren kommer løpende i bergen enda! Må få eu godkjent vinterbilen. Skifte bremserør og litt diverse. + kjøpe felger med vinterdekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå