Reef89 Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Parkerte vedsiden av denne på biltema i dag..dere kan no bedømme selv.. syns ikke denne var noe fin.. tenk å ødlegge BMW på den måten. Det er min mening da:)
Arnfleip Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 For å være helt ærlig kan jeg vell ikke si annet enn at det er ødelegging av E36 på gang her.. Men om eieren er fornøyd så får han bare være det ikke min smak..!
336mik Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Absolutt ikke min smak heller,men ser da ut til at det er lagt en del arbeid i bilen da ihvertfall. Skal vedde en oppspist banan på at dette er en bil uten noe særlig med motor.
Dirty Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 hahah. er det frageforskjell å eller bare dårlig bilde ?
Reef89 Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 hahah. er det frageforskjell å eller bare dårlig bilde ? nei d er farge forskjell, den er svart oppe, og ser ikke ut som det lakket, eller ser ut som det er sprøytet i vilden sky:P
Superbeetle Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 hehe...syntes den minner om de første bildene av din bil jeg
Reef89 Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 hehe...syntes den minner om de første bildene av din bil jeg da tror jeg du må ha vært ganske så full.
Søreng Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Smooooth passform på den frontfangeren! Likte også "lokket" over Bmw emblemet på bagasjeluka.. Tom for sparkel eller? Haha, snakker om
Tore Diesel Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Hehe, ser ut som om skiltet foran bare har "ramla" på plass der nede
Bmwfanatic Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 se på øverste bildet.. bilen dugger i glassene (tårer)
Arnfleip Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Er nå det så rart..? Jeg føler med den bilen der Mycke bra passform på styling må jeg si
T.R.Melum Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Gråter inni meg hver gang jeg ser noe slikt....
knut-o Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Detta var jo fint... Passformen var som plastelina på ei porsenlensdukke. Trist, men sant...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå