Dirty Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 http://s18.photobucket.com/albums/b135/dirtydicky/?action=view¤t=MOV00197.flv Var å kjørte cross så viste jeg ikke at noen kammeratene var nede å kjørte med biler. se helt på slutten av videoen. er vel 10 cm fra å bli meid ned. og når jeg kommer meg til hektene blir jeg kjørt ned av en sierra som kom rundt den andre svingen. kjørte over beinet å greie. hehe syns de ikke filmet det å må sett komisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Så rimelig nære på ut dette ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Shit ! Kunne fort blitt både sykestua og kirkegården det her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Gutta vettu .. hvem kjørte e30 kim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Hehe ja det var nære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Mega adrenalin-kick tenker jeg Tror jeg hadde hylt ganske lenge etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Dobbelpost... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Gutta vettu .. hvem kjørte e30 kim? ole A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Og dette ler dere av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 hva skal man gjøre? gå hjem å grine fikk skrekken i meg, men gikk over etter noen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 I satan...! Hadde fått lite noia der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Vær glad det ikke var mb. De har jo sikte på panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Og dette ler dere av? enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Galgenhumor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Alle har sin måte å takle vanskelige situasjoner på og en av de relativt vanlige er humor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå