Reef89 Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Fikk følgende meld på EU kontroll. Slitt bærekule- venstre. noen som har bilde av denne delen, finner den ikke på gs:(
Glennski Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Greit å få med hva slags karosseri du har...
Reef89 Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Greit å få med hva slags karosseri du har... E36
Superbeetle Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Har ikke bilde, men kan komme med et tips.. Ring til Bil og dekk as på midttun, de selger komplett bærearm for et par hundrelapper mer enn hva kun bærekulen koster. Da får du byttet den andre foringen i samme slengen, samtidig som du slipper å kødde med å presse ut den gamle etc.. edit: Du skal ha del nr 19..
Marius_e30 Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 tror det er like greit å dra et sted som selger slitedeler osv, f.eks. mekonomen, bilextra, hellanor... dette er ganske vanlig å skifte ut, så det har de nesten garantert på lager, og du får den med en gang;)
skien Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 den orginale kulen er en dempet kule med gummi som slites fort...men schmidemann selger en forsterket kule som er som en normal bære kule denne holder mye lenger
Fliid Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Som J. Hofstad sier. Det er to stk. Og finne ut hvem av de du trenger, det er første prioritet. Etter dette kan du handle kula.
Superbeetle Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Er jo 90% sannsynlig at det er den ytre som er anmerket på pkk.. Er ikke akkurat kjent for å holde så lenge på e36..
Fliid Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg handler aldri deler hvor det er 10% sjangs for at jeg da har feil del. Grunnlaget for min uttalelse
Sir Hofstad Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Er jo 90% sannsynlig at det er den ytre som er anmerket på pkk..Er ikke akkurat kjent for å holde så lenge på e36.. Er indre som ryker... Yttre er kapslet i gummimetal og av en annen type enn den indre som er av vanlig konstruksjon. Ville kontrollert etter slakke begge deler
Sir Hofstad Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Og et "vanlig" verksted vil sannsynsligvis kalle den indre for bærekule... Nesten lov å henge meg hvis jeg har feil... På E36 kan du bytte bare indre, mens på E46 kan du ikke bytte på original.
Superbeetle Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Er jo 90% sannsynlig at det er den ytre som er anmerket på pkk..Er ikke akkurat kjent for å holde så lenge på e36.. Er indre som ryker... Yttre er kapslet i gummimetal og av en annen type enn den indre som er av vanlig konstruksjon. Ville kontrollert etter slakke begge deler Letteste for trådstarter er vel å sjekke etter slakk i begge to ja.. Men at det er den indre som rykter oftest på e36 og ikke den yttre(del 19 på bildet) er jeg helt uenig i. Alle e36'er jeg har vært borti som har hatt ulyder/slakk i forstilling, så er det den yttre kulen som har vært problemet. Har selv byttet begge disse to ganger på min bil, iløpet av ca 60000km..Også denne delen jeg har lest mest om her på forumet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå