DaggEn Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Den grå der så veldig kjent ut. Er vel ikke en 320 ombygget til m3 vel? Med regnr St46xxx ??
Christer Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 neidu.. dette er nok bare en nybygd 320 med PX.... regnr
DaggEn Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Ok.. Lignet bare veldig på en som jeg hadde for noen år siden som har blitt eid av endel folk her inne etter det:
Dirty Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 er nok ikke den nei. christer sin er sedan. men pen bil. det var det jo
Dirty Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 monterte ny frontrute i bilen idag. fikk hjelp av thomas til å ta ut en frontrute til Gisse sin delebil her på forumet sin bil. så satt vi den inn i banebilen . vi tok en testtur så fikk vi panser og alt i frontruta Jippi morro så da ble det stress med å få bytta den. men har PRØVESKILT yes nam nam til den i morgen. var på BT idag, og skilter var heller ikke noe problem, bare å EU godkjenne den, FETT syns jeg
Superbeetle Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Bare å eugodkjenne så får dere skilter? Er den org/godkjent m3 i vognkortet? Da den var i Bergen trodde jeg litt av grunnen til at den ikke kom på veien etter kollisjonen var at den var kondemnert..
carlhaakon Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 om den hadde blitt det hadde vel ingen giddi og bygd den sammen igjen?
Superbeetle Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 om den hadde blitt det hadde vel ingen giddi og bygd den sammen igjen? Sist jeg såg den var den blå/rød med infinity bredding og m3 motor. Men fikk ikke registrert den så motor etc ble satt over i en annen bil istedet..
Lars89 Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Skal dere kjøre på Powerdrift-runden i Sørlandsparken i morgen? Åpent for prøveskilt på frikjøringa http://powerdrift.no/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=211:invitasjon-til-powerdrift-rd-1-kristiansand&catid=57:info
carlhaakon Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 om den hadde blitt det hadde vel ingen giddi og bygd den sammen igjen? Sist jeg såg den var den blå/rød med infinity bredding og m3 motor. Men fikk ikke registrert den så motor etc ble satt over i en annen bil istedet.. hmm kan stemme dette, men om de fikk skilter hadde jo det vert moro. det er jo en bil med mye historie, den var vel den første bilen som noen gang vant breisladden på gatebil
Dirty Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 På BT sa de ikke noe om skade ellernoe slikt. var bare å betale ubetalt årsavgift. eu godkjenne bilen. skulle vært på eu april 08 så var det tut å kjør sa dama i kassa
gisse Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 nice bra det. men skal du prøve og få den med skilter da?
D.Toft Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Bare å eugodkjenne så får dere skilter?Er den org/godkjent m3 i vognkortet? Da den var i Bergen trodde jeg litt av grunnen til at den ikke kom på veien etter kollisjonen var at den var kondemnert.. mener at denne ikke var registrert skade på. og den har vært på veien etter han på BMW høgg krasjet den, har selv sotte på i denne etter den tid
Dirty Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 Kult. combat, ja gisse planen er jo skilter. men er endel arbeid, så må nesten se. er ikke noe rust eller noe slkt på den. så er vel bare å få til alle lys montere litt inni bilen før EU så prøve å se hva jeg for av feil.
Dirty Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Skrevet Juli 31, 2009 Joda har skjedd endel siden sist oppdatering kan mann si er blitt montert annen type understell DIFF og mellomaksling, bilen er også snart klar for lakk. blir helt grei i lakken , ikke no utstillingsbil akkuratt , men fin banebil. legger ut noen bilder av dagens arbeid,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå