Gå til innhold

BMW M3 Banebil - InfinityII widebody - Ny update side 17

Anbefalte innlegg

• Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

monterte ny frontrute i bilen idag. fikk hjelp av thomas til å ta ut en frontrute til Gisse sin delebil her på forumet sin bil. så satt vi den inn i banebilen . vi tok en testtur så fikk vi panser og alt i frontruta Jippi morro :P så da ble det stress med å få bytta den.

men har PRØVESKILT yes nam nam til den i morgen.

var på BT idag, og skilter var heller ikke noe problem, bare å EU godkjenne den, FETT syns jeg

Skrevet

Bare å eugodkjenne så får dere skilter?

Er den org/godkjent m3 i vognkortet?

Da den var i Bergen trodde jeg litt av grunnen til at den ikke kom på veien etter kollisjonen var at den var kondemnert..

Skrevet
om den hadde blitt det hadde vel ingen giddi og bygd den sammen igjen?

Sist jeg såg den var den blå/rød med infinity bredding og m3 motor. Men fikk ikke registrert den så motor etc ble satt over i en annen bil istedet..

Skrevet
om den hadde blitt det hadde vel ingen giddi og bygd den sammen igjen?

Sist jeg såg den var den blå/rød med infinity bredding og m3 motor. Men fikk ikke registrert den så motor etc ble satt over i en annen bil istedet..

hmm kan stemme dette, men om de fikk skilter hadde jo det vert moro. det er jo en bil med mye historie, den var vel den første bilen som noen gang vant breisladden på gatebil :wink:

Skrevet

På BT sa de ikke noe om skade ellernoe slikt.

var bare å betale ubetalt årsavgift. eu godkjenne bilen. skulle vært på eu april 08 så var det tut å kjør sa dama i kassa

Skrevet
Bare å eugodkjenne så får dere skilter?

Er den org/godkjent m3 i vognkortet?

Da den var i Bergen trodde jeg litt av grunnen til at den ikke kom på veien etter kollisjonen var at den var kondemnert..

mener at denne ikke var registrert skade på. og den har vært på veien etter han på BMW høgg krasjet den, har selv sotte på i denne etter den tid ;)

Skrevet

Kult. combat, ja gisse planen er jo skilter. men er endel arbeid, så må nesten se. er ikke noe rust eller noe slkt på den. så er vel bare å få til alle lys montere litt inni bilen før EU så prøve å se hva jeg for av feil.

• 2 months later...
Skrevet

Joda har skjedd endel siden sist oppdatering kan mann si

er blitt montert annen type understell DIFF og mellomaksling,

bilen er også snart klar for lakk. blir helt grei i lakken , ikke no utstillingsbil akkuratt , men fin banebil.

legger ut noen bilder av dagens arbeid,

rr67e5367b9ttb5lng3l.jpg

eepzhnoaru5nyls6zot6.jpg

tpklcghvvwpf45yqgn2p.jpg

huurlogotj9casc0f2d1.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...