Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hello!

Siden jeg snart har hatt bilen i ett år, så synes jeg selv at det er på tide å selge. Så har lekt litt med tanken om å prøve, men vet liksom ikke helt hva jeg kan forvente.

Er en 1998-modell 520i, importert fra Tyskland i 2001.

207 000km

Manuelt gir

Stoff-interiør

Facelift-lamper fra Hella foran og bak

18" RH X-rad (ikke kantkjørt eller skrapet (foreløpig)) med Kumho Ecsta 225/40-18 f og 245/35-18 b, på 8,5" og 9,5" felg.

Jamex-senkesett, er faktisk ikke helt sikker på antall millimeter (TÜV-papirer på sett)

Ser ellers bra ut, er vaskeriper på horisontale flater, men det kan jo fjernes med en polering. Jeg har bare ikke hatt ork til å starte opp Hitachien. Litt rust på bakluke.

Noen formeninger om hva sånt kan gå for?

DSC00474.jpg

CIMG0492.JPG

6t5be9esbiz3x1wea6e3.jpg

Skrevet

Solgte en 97 model med 126k på telleren, Oxfordgrønn med beige skinn for 95k.

Kan gi link om intressen er der.

Men manuell og stoff og den km standen, tror jeg du bør legge lista lavere, rundt 80k.

:wink:

Skrevet
Ca 100k kan du kanskje få for bilen din. No er det mange biler til salgs og det er ikkje lett å få solgt den. Her er 98 mod 520 ifra finn: www.finn.no/finn/car/used/result?keywor ... MODEL=2131

Et søk kun på 98-modeller gir ikke et riktig bilde av markedet. Man får 2000-modeller som ikke har noe særlig høyere kmstand enn den til trådstarter for under 100k. Jeg tror han skal være glad om han får over 90...

Skrevet

Hadde ikke regnet med å få over 100, da ville noe vært galt i mine øyne. :P

Hadde vel håpet på rundt 85. Har et sett M5-replika-felger med nye dekk, som ikke er like strøkne (er skraper på to av de), er det sånn at det kanskje lønner seg å heller selge med de? Er vel ikke allverdens man får igjen for felger når de står på bil?

Skrevet

rundt 80 000 vil nok være en bra pris. En kompis kjøpte en slik for 90 000kr ifjor som var litt bedre utstyrt, 190 k på telleren og ellers ganske lik. Så med tanke på verditap osv så bør vel din gå for en 80-85K vil jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...