Spiritus Sancti Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Og mens vi snakker om kake.Hun dattra til direktøren hadde bursdag og jeg var invitert høytidlig hjem på kake. Hun hadde fortalt faren at jeg likte kaka så han hadde spesialbestilt ei DIGER kake fra en av bakeriene utenfor byen med en slik spesiell konditor som kunne lage etter mål. Så kom hjem dit jeg så viste det seg at ingen av dem spiste kake så jeg måtte av pliktfølelse spise det jeg orket. Og når ca 3/4 var fortært var det ikke sjangs å få ned mer, og jeg var rimelig grønn i trynet. Ikke vært det samme med kake etterpå, kanskje bedre med penger... Hva i hælvete er det du babler om? Hahah, er dette kødd eller? Hadde ikke forundre meg om dette skjedde med deg for noen uker siden
knut_olestad Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Kompisjobbing ja, har blitt endel av det opp gjennom åra. Påska 2002 sto jeg konstant i et verksted, rustsveisa, preppa og lakka 3 biler, helt gratis.. Dumsnill er man jo..
Azeton Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Kamerater er jo en helt annen ting, så lenge de står der som selskap. Legger de i igjen bil å drar er det en annen ting Å da er det en selvfølge at man får kaffe/brus/øl og kake eller mat når man holder på og skrur for han
Sir Hofstad Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Og mens vi snakker om kake.Hun dattra til direktøren hadde bursdag og jeg var invitert høytidlig hjem på kake. Hun hadde fortalt faren at jeg likte kaka så han hadde spesialbestilt ei DIGER kake fra en av bakeriene utenfor byen med en slik spesiell konditor som kunne lage etter mål. Så kom hjem dit jeg så viste det seg at ingen av dem spiste kake så jeg måtte av pliktfølelse spise det jeg orket. Og når ca 3/4 var fortært var det ikke sjangs å få ned mer, og jeg var rimelig grønn i trynet. Ikke vært det samme med kake etterpå, kanskje bedre med penger... Hva i hælvete er det du babler om? Hahah, er dette kødd eller? Hadde ikke forundre meg om dette skjedde med deg for noen uker siden Ikke kødd Kom til å tenke på denne historien når det var så mye snakk om kake... En annen ting er at på forrige verkstedet begynte folk å "betale" med kalkun.... Hva F.... skulle man med sikkert 20 kalkuner etter hvert? Fryste da.
Bmwfanatic Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Haha! Minner meg om en eldre en som bodde i bygda her (alkoholiker).. Han hadde igrunn sluttet å bry seg om penger og målte heller verdier i hjemmebrent.. Så om du kom dit og han var intr i noe så sa han noe sånn som "ja.. det er vel kanskje verdt 1 liter?" Haha.. Men om jeg hadde fått betaling i form av kalkun så vet jeg ikke helt
Haug530D Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Ok, endte opp med å få 1000,- da jeg tok jobben så gikk jeg utifra at det var en 318I men det var visst en 318TD, jeg ga han en pris på 800,- mens hn sa at jeg skulle minst ha 1000,- helt greitt for meg. Har tidligere gjort denne jobben på M20B20 motoren og M50B20 og der var det rimelig grei skuring. Men det var en del mer styr her ja, måtte løsne radiatoren og den plastdritten rundt viften for å dra de 2 opp i lag, når jeg hadde løsnet plast dekselet måtte jeg skru løs viften før jeg kunne dra det hele opp og i tilegg så er det en idiotpatent på Intercooleren så den henger i lag med raddisen, rikslet litt med raddisen da datt den ned, etter dette var det bare å dra raddisen opp, etterpå var det bare plankekjøring bortsett fra å få på igjen reima som vi også skiftet, husker ikke helt hvordan den skullle gå, men vi gikk inn på GS sine nettsider å fant en illustrasjon. Deretter var det noe knot med å få på Intercooleren igjen, er noe dritt å komme under bilen da den har Mtech understell. Så alt i alt synes jeg ikke 1000,- var så verst likevel og var noe vi begge var fornøyde med, skulle han levert den på verksted måtte han nok ha betalt en del mer. Btw er kjølesystemet på 318TD 96modell selv utluftene? fant ikke noe lufte skruer, men er rimelig sikker på at vi ble kivitt all luften.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Fint du slapp å kjøpe større fryser da Pokker, det er helt sant gutter. Stressa verre med en caravelle, og han duden kom og hentet bilen. Han gutten var "import" fra statene og hadde invitert en drøss på thanksgiving, men ingen som dukket opp. Så han stod tårevåt med verdens største kalkun og ville vi på verkstedet skulle ha den. Og i forfjamselsen glemte vi å ta betalt. Neste uke begynte folk å betale med gamle fryste kalkuner... F..... folk. Tåler ikke kalkun ennå jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå