Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Spørsmål 1:

Søskenbarnet mitt har nettopp gått til anskaffelse av 99' E46 320d.

Der har han en telefon i midtkonsolen. Der er SIM-kortet litt større en det han har på mobiltelefonen hans, og lurer på hva han må gjøre for å få den til å fungere. (ny telefon? større brikke som SIM-korte skal inn i, og deretter inn i telefonen?) Alle forslag mottas med stor takk :D

Spørsmål 2:

Han har en vanlig kassettspiller fra BMW med integrert navigasjon. Er det mulig å bytte ut denne med en makan som er CD-spiller? eller må man legge opp nye kabler? Hørt noen har CD-veksler bak i bagasjerommet, går dette an å bare plugge i uten å måtte gjøre noe mer?

På forhånd takk :wink:

Mvh.

Marius

Skrevet

Ang. 2: For å montere en CD-veksler må du ha et monteringskit, tror det koster rundt 1500 fra Koed. Brakett, kabler osv. Slo det fra meg pga. pris, så jeg vet ikke nøyaktig hva det inneholder og om man kan fikse det med hjemmemekk i stedet.

Skrevet
Ang. 2: For å montere en CD-veksler må du ha et monteringskit, tror det koster rundt 1500 fra Koed. Brakett, kabler osv. Slo det fra meg pga. pris, så jeg vet ikke nøyaktig hva det inneholder og om man kan fikse det med hjemmemekk i stedet.

Ok, takk, ska undersøke dette nærmere.;-) Men vet du du om det går an å bare bytte panelet? Altså Skifte fra kassett-panel til Cd-panel. Uten noen andre ledninger? Bare plug and play.. eller ?

Skrevet

Vet ikke om det finnes navienhet med cd-spiller - har aldri sett det. Er det plass til drivverket og CD-åpningen sammen med skjermen?

Skrevet
Vet ikke om det finnes navienhet med cd-spiller - har aldri sett det. Er det plass til drivverket og CD-åpningen sammen med skjermen?

Er litt usikker iom jeg pratet med han over telefon og jeg skulle hjelpe han. Kjøpte bilen forleden, men skal å se på den idag og kan da ta bilder å legge ut :-)

Skrevet

Har ikke vært borti navi med CD i front. Kun den store 16:9 skjermen, som vippes litt ned, og bak skjermen finner man CD innputten, denne koster en del kr så vidt jeg vet. Se på f.eks gsbildeler.

Forresten jeg har en BMW Business CD spiller liggende. Helt strøken! Si fra om du er interressert :)

Byttet ut denne til fordel for Business CD spiller med MP3/WMA støtte.

Skrevet
Har ikke vært borti navi med CD i front. Kun den store 16:9 skjermen, som vippes litt ned, og bak skjermen finner man CD innputten, denne koster en del kr så vidt jeg vet. Se på f.eks gsbildeler.

Forresten jeg har en BMW Business CD spiller liggende. Helt strøken! Si fra om du er interressert :)

Byttet ut denne til fordel for Business CD spiller med MP3/WMA støtte.

Ja skal som sagt til han idag, så skal tipse han om det ;-)

Noen som vet noe om telefonen da? :-)

Skrevet

Nå vet ikke jeg om det er samme telefon som i min... men jeg bestilte nytt vanlig simkort. Istedenfor å brekke ut det lille simkort i midten av kortet, brukte jeg hele kortet uten å gjøre noe som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...