G-RACING Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Tenkte jeg skulle montere ipod tilkobling i bilen min, da med dokking stasjon. Noen som kan fortelle meg hvor jeg får bestilt dette? Bilen min er en 523i 96 modell, cd spiller med MODE knapp, dette vil vel la seg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Søk og du vil finne! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=84856 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Tøft! Var inne på www.2point5.com og fant det. Dette var dyrt. Vil jeg kunne få opp sangvalgene og skifte spor på den originale BMW spilleren,? Vanskelig å koble? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Nå har jeg byttet alt da, spiller og alt. Men du kan bygge om slik at du får i display også. Du velger hva du skal få med av deler. Du kan også veksle sanger fra rattet. Det følger med en DIY med bilder og trinn for trinn forklaring fra 2point5. De er kjempe raske på e-post også. Verd alle kronene. Med tanke på gleden får ut av det så er det verd alle kronene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Genialt oppgradering. Blir nokk en slik oppdatering utover høsten. Finnes det billigere versjoner av annet merke? Kobler man seg direkte inn til ledningene bakpå spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... T.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 hvordan funker denne dice tilkobling viss man ikke har den mode knappen?? har et business anlegg me cd, står i en 99' e39.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Dice kan anbefales på det sterkeste. Har hatt det i snart 2 år. Funker like bra på de med Navi som de med kun radio. Den bruker CD veksler modusen på spillern. Så du mister den, men who cares med en Ipod isteden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Dice Ipod for BMW Koster ca 170 dollar for vanlig tilkobling til cd veksler kabel. Får kjøpt andre kabler også, til for eks vanlig radio enhet foran. Kabel kitt for front montering Jeg kjøpte denne kabelen til min E46 med vanlig radio i front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 ja, har tenkt å kjøpe ett slik kit men lurte på hvordan det går når man ikke har den mode knappen! har sett på noen demofilmer, og der søker de opp ipoden me denne mode knappen. hvordan gjøres det uten den? har alle business anlegg cd veklser tilkobling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Du bytter bare til CD Som om veksler er der på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirJB Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Noen som vet hvordan om det går an å bruke de IPod adaptera på en E39 som har den enkleste kassettspilleren (BMW Reverse RDS)?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirJB Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Ingen som vet noe om det??? Har prøvd og søke på forumet, men fant ikke ut noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Sorry, så lenge du har samme kontakt bak skal det gå fint med en DICE. Den "jukser" seg til at radioen tror den har en CD veksler. Og det kan du jo ha på den med kassett også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirJB Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Kan du det på denne her mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå