-Shark- Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Virkelig en pen E36! Brukt mye tid og penger på denne?
speedyracing Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 Virkelig en pen E36! Brukt mye tid og penger på denne? takk . ja går jo med en del tid og penger men det tenker vi ikke på
speedyracing Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 Tøft med de svarte detaljene på rød bil Takk prøver og få en bra balanse i detaljer og farge.
Reef89 Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Flott bil, men få xenon angel eyes og grøftelys, så er du i boks:D
lunde Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Det jeg ikke likte var felgene passa ikke bilen...+du skulle kutta ut svart panser,men det er jo min mening da...Ellers fin bil! Hvor kjøpte du xenon henne aa?
lloydsb Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 ikke så gal kjerre.. likte ratte veldig godt Sto det i eller handla selv? evt hvor
speedyracing Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 Det jeg ikke likte var felgene passa ikke bilen...+du skulle kutta ut svart panser,men det er jo min mening da...Ellers fin bil!Hvor kjøpte du xenon henne aa? likte du ikke m6 felgene? ja men det er lov og mene det har du noen andre forslag til felger da? svarte panseret blir der. vvme.com xenon
speedyracing Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 ikke så gal kjerre.. likte ratte veldig godt Sto det i eller handla selv? evt hvor det sto i jeg har bare bytta ut emblemet med ac S.
///Mysild Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 kaldluftinnsuget bak grillen var STYGT! bedre løsning kan du vel klare å finne på? bilen var veldig helhetlig fin syntes jeg, og som sagt før, felgene er jeg mer skeptiske til... føler liksom de ikke passer e36 helt og FOR ALLE DEL! de sorte og røde baklyktene var MYE finere...
Nøstbakken Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Veldig fin bil du har.. Såg veldig bra med xenon lys. . Skal selv ha til min bil. men trur eg kommer til å gå for 6000k. Mykje arbeid å montere. Måtte du klippe i kabler for å få ting til å passe... eller var det "Bolt on"
///Mysild Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 bimmeris, ligger mange diyer her... jeg har forresten laget en også...
Rabies Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Fin coupé dette her, men jeg er også litt skeptisk til felgene. Har ikke du valset skjermene? I såfall kunne jo keskin KT1 vært noe å vurdere
speedyracing Skrevet August 17, 2010 Forfatter Skrevet August 17, 2010 denne bilen er solgt går ikke en dag uten og savne den. men har jo kjøpt ny bmw så har noe og finne på.
speedyracing Skrevet August 17, 2010 Forfatter Skrevet August 17, 2010 takk kan jo si meg enig nå som bmw har en ny eier. alt som jeg gjorde med den var sånn jeg vill ha det lik det eller hat det hehe kjønner ikke alle likte det litt røffe utseende fremm for m/orginal utseende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå