Nils Jørgen Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Har de til M50? er det Twinscrew?
Azeton Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Tviler sterkt på at det er twinscrew. Kan du gi link til det settet du nevner?
marius paulsen Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 nå vet ikke jeg hva Twinscrew betyr men er til m50 ja. 300hk ca på 325. og det beste av alt er ay ALT som trengs for å tute og kjøre følger med.ser forsåvidt veldig pent ut også. http://www.activeautowerke.com/viewproduct.aspx?id=Product19
Azeton Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Rotrex det der, sentrifugalkompressor "Turbo-presse"
Sir Hofstad Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Enem kitet er er Lysholm basert sett. Er twinscrew, altså et skrukompressor sett. Var vistnok et sett med IC og et uten den tiden de laget til M50. Lysholm skjærer drevene litt annerledes enn andre produsenter. 300 tror jeg er litt overdrevet, da man får problem med LMM. Marius: det settet du linker til passer bare Vanos M50...
marius paulsen Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 vi har vært i kontakt med dem og man må oppgi om du har vanos eller ei. vår 325 har ikke vanos og det var ikke noe problem!da det bare fulgte med annen chip. måtte også oppgi et nr i fra motorstyringen
marius paulsen Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 om det er 300hk eller ei har ikke jeg noen anelse om men det er flere som leverer dette kitet bare med forskjellig chip og alle oppgir 300-315 hk man kunne få et steg 2 kit for "noen" kr ekstra og da skulle den gi ca 325hk ca om jeg ikke husker feil
Sir Hofstad Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Da lurer jeg på hvilket triks de har ifht LMM? ESTuning og de andre jeg har snakket med har ALDRI passert 275 med vanlig motorstyring. Og fint de ga deg svar på non-VANOS, jeg fikk det aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå