fosse1 Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Ser de selger engel eyes til BMW E34 for ca 1500kr ... er det noen her som har det på sin E34 ? (eller annnen eldre bmw med samme runde lykter som meg? Lurer igrunn bare på om det ser totalt harry ut, eller om det er stili på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Jeg syntes det ser ubeskrivelig stygt ut!! De billige lyktene pleier også å være uten justering samt at du må klippe i ledningsnettet for å montere dem.. Ser ut som den stirrer på deg, som en fisk som er dradd for fort opp på land.. Vurder heller disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse1 Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Hehehe, den med fisken var god, stemmer også... Nei, skal ikke ha på noe sånt da nei, så jo mildt sagt forjæ*** ut ! Hva heter de lyktene nederst på bildet ? de så stili ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Hehehe, den med fisken var god, stemmer også... Nei, skal ikke ha på noe sånt da nei, så jo mildt sagt forjæ*** ut ! Hva heter de lyktene nederst på bildet ? de så stili ut sorte de-lykter(linselys), selger dem på gsbildeler, koed etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 herregud så jeg lo av den fiskegreia. Kundene i butikken må tro jeg er gal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 den dær med fisken var genial Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Herlig sammenheng. Syns dette er pent: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 synes ikke det ser så ille ut i mørket på e34 jeg da. har selv hatt AE lykter på min e34, men har nå sorte DE lykter. men sitter med tanken på å sprette de opp og stappe noen ringer nedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 denne her diskusjonen har vært oppe en hundre ganger snart personlig syns jeg ringene må kappes for at det skal se ålreit ut.. i form av eks øyelokk. da vil bilen få et mer hissig utrykk, enn stirrende som på "fiskebilde" ( )over her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 angel eyes må være delte i toppen så de ikke er hele ringer. syns det ser meget dumt ut når det er hele ringer. og angel eyes som er hele ringer er somregel med prikker rundt på ringene da de har pærer rundt hele. det ser også forferdelig ut syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 E34 passer IKKE angeleyes! Blir helt feil på denne bilen, gå heller for sorte Hella lykter som på bildet av bilen min øvers på siden her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Hahahahaha.. Herlig sammenligning Kunne ikke sakt det bedre! Gå for sorte Hella lykter! Desidert de fineste lyktene på E34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 E34 passer IKKE angeleyes! Blir helt feil på denne bilen, gå heller for sorte Hella lykter som på bildet av bilen min øvers på siden her... voops ossen felger er det ? samnt dim osv ? så veldigt breie ut de bak dekka der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 fantastisk sammenligning. sitter og humrer og ler for meg sjøl. er enig i at det ser hjelpalaust ut til e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 E34 og angeleyes er forferdelig stygt! Angeleyes er for å lage runde lykter. E34 har allerede runde lykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå