Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser de selger engel eyes til BMW E34 for ca 1500kr ... er det noen her som har det på sin E34 ? (eller annnen eldre bmw med samme runde lykter som meg? Lurer igrunn bare på om det ser totalt harry ut, eller om det er stili på den :)

Skrevet

Jeg syntes det ser ubeskrivelig stygt ut!! De billige lyktene pleier også å være uten justering samt at du må klippe i ledningsnettet for å montere dem..

Ser ut som den stirrer på deg, som en fisk som er dradd for fort opp på land..

E34-Angel-Eyes-2L.JPG

uer.jpg

Vurder heller disse :wink:

9k0q5u0hglsybtxzi96y.jpg

Skrevet

Hehehe, den med fisken var god, stemmer også... Nei, skal ikke ha på noe sånt da nei, så jo mildt sagt forjæ*** ut !

Hva heter de lyktene nederst på bildet ? de så stili ut :D

Skrevet
Hehehe, den med fisken var god, stemmer også... Nei, skal ikke ha på noe sånt da nei, så jo mildt sagt forjæ*** ut !

Hva heter de lyktene nederst på bildet ? de så stili ut :D

sorte de-lykter(linselys), selger dem på gsbildeler, koed etc.. :)

Skrevet

synes ikke det ser så ille ut i mørket på e34 jeg da. har selv hatt AE lykter på min e34, men har nå sorte DE lykter. men sitter med tanken på å sprette de opp og stappe noen ringer nedi

Skrevet

denne her diskusjonen har vært oppe en hundre ganger snart :? personlig syns jeg ringene må kappes for at det skal se ålreit ut.. i form av eks øyelokk. da vil bilen få et mer hissig utrykk, enn stirrende som på "fiskebilde" ( :lol: )over her.

Skrevet

angel eyes må være delte i toppen så de ikke er hele ringer. syns det ser meget dumt ut når det er hele ringer. og angel eyes som er hele ringer er somregel med prikker rundt på ringene da de har pærer rundt hele. det ser også forferdelig ut syns jeg.

Skrevet
E34 passer IKKE angeleyes!

Blir helt feil på denne bilen, gå heller for sorte Hella lykter som på bildet av bilen min øvers på siden her...

voops :D ossen felger er det ? samnt dim osv ? så veldigt breie ut de bak dekka der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...